Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تازه‌ترین کنسرت مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز پنجشنبه اول آذرماه طی دو نوبت در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این کنسرت یراحی ضمن اجرای قطعات منتخب خود تعدادی از آثار تازه خود را نیز برای طرفداران اجرا می‌کند.

مهدی یراحی که طی ماه‌های اخیر عمده تمرکزش را روی تولید تک آهنگ متمرکز کرده بود، بعد از برگزاری کنسرت مردادماه خود در تهران که اتفاقا آن هم در برج میلاد تهران برگزار شده بود، اول آذر ماه در حالی با طرفدارانش دیدار می‌کند که همچنان از آلبوم عربی‌اش خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده منتخب بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، تاکنون موفق به انتشار چند آلبوم شده که از آن جمله می‌توان به «منو رهاکن»، «امپراتور»، «مثل مجسمه»، «آینه قدی» اشاره کرد. تک آهنگ‌هایی همچون «حیک»، «تلقین» و «صورتک» از برجسته‌ترین آثار یراحی طی سال جاری بوده‌اند.

یراحی که در ماه‌های گذشته از جمله هنرمندان معترض به شرایط اقتصادی و اجتماعی از جمله شرایط استان خوزستان بود، از چندی پیش کار ضبط و تولید اولین آلبوم خود به زبان عربی را آغاز کرده که قرار است به‌زودی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

پروژه تولید اولین آلبوم تمام عربی موسیقی پاپ ایران با صدای مهدی یراحی که هنوز جزییات چندانی از آن به‌صورت عمومی در رسانه‌ها منتشر نشده، از پاییز سال ۹۶ به جریان افتاد و او از همان ایام برای نهایی‌کردن شعر و ملودی‌های این آلبوم عربی عازم زادگاه خود یعنی استان خوزستان شد به طوری که  قصد دارد با همکاری هنرمندان ساکن در این منطقه، قطعات آلبوم جدیدش را تولید کند. وی تاکنون چهار تک‌آهنگ عربی به نام‌های «علی مودک»، «من علمک»، «غزال» و «حیک» را منتشر کرده است.

کنسرت اول آذر ماه مهدی یراحی ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ با قیمت‌های ۴۵ هزار تومانی تا ۱۵۰ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران است.

کد خبر 4443932 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی یراحی موسیقی پاپ کنسرت موسیقی اربعین ۹۷ تئاتر ایران اربعین 97 هالیوود فیلم سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند اربعین حسینی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه شبکه سه سیما برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!