Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) متعلق به تمام جهان اسلام است، گفت: پیاده‌روزی بزرگ اربعین تجلی وحدت و اتحاد مسلمانان است. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا اقبال بهمنی در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان کردستان با تسلیت اربعین حسینی، به اجتماع بزرگ و باشکوه اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان تمام جهان با عشق و علاقه وافر به زیارت امام حسین(ع) می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) جگرگوشه حضرت رسول‌الله(ص) بود و اهل‌سنت نیز دوستدار اهل‌بیت(ع) هستند، گفت: پیاده‌روی بزرگ اربعین تجلی وحدت و اتحاد مسلمانان است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه امام حسین(ع) تنها مربوط به شیعیان نیست بلکه متعلق به تمام جهان اسلام است، تصریح کرد: مسلمانان شیعه و سنی همه با هم به زیارت امام‌حسین(ع) می‌روند و این حضور گسترده و حرکت ماندگار اتحاد خیل عظیم عاشقان اباعبدالله حسین(ع) را به دنیا نشان می‌دهد.

وی با اشاره به فرموده قرآن افزود: باید همه ما مسلمانان به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از دستورات پیامبر گرامی اسلام(ص)، اهل‌بیت(ع) و قرآن پیروی کنیم.

ماموستا بهمنی افزود: حضور باشکوه در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی پیام بسیار بزرگی برای مسلمانان و دشمنان دارد؛ نخست اینکه ما مسلمانان نیز همچون امام‌حسین(ع) ذلت نمی‌پذیریم و خود را موظف به پیروی از دستورات حضرت رسول‌الله(ص) می‌دانیم و باید دشمن نیز درس عبرت بگیرد.

انتهای پیام/ ز

R7848/P41362/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سعید عزت‌اللهی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی