Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشاور رييس جمهور و دبير شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در پيام هاي جداگانه انتصاب وزراي امور اقتصادي و دارايي، راه و شهرسازي، صنعت، معدن و تجارت و وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي را تبريک گفت.
مشاور رييس جمهور و دبير شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در پيام هاي جداگانه، انتخاب رضا رحماني به عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت، فرهاد دژپسند وزير امور اقتصادي و دارايي، محمد شريعتمداري وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي و محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي را تبريک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومي دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، مرتضي بانک در اين پيام ها آورده است:
** برادر ارجمند جناب آقاي دکتر فرهاد دژپسند
انتخاب جنابعالي از سوي رئيس جمهور محترم و همچنين کسب اعتماد قاطع نمايندگان ملت براي خدمت در کسوت "وزير امور اقتصادي و دارايي" که حاصل درايت، پشتوانه علمي و سابقه درخشان شما بوده است را تبريک عرض مي نمايم.
اميد است حضور ارزشمند شما در شرايط کنوني کشور موجب به ثمر نشستن رهنمود هاي خردمندانه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) و تدابير رئيس جمهورمحترم در اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و ساماندهي امور اقتصادي کشور باشد.
** برادر ارجمند جناب آقاي مهندس محمد اسلامي
انتخاب جنابعالي از سوي رئيس جمهور محترم و همچنين کسب اعتماد قاطع نمايندگان ملت براي خدمت در کسوت "وزير راه و شهرسازي" که حاصل تخصص و پشتوانه علمي و سابقه درخشان شما بوده است را صميمانه تبريک عرض مي نمايم.
بدون شک اين انتخاب نشات گرفته از تعهد، کارآمدي، شايستگي‌، و تجربه بالاي حضرتعالي در دوره ها و مسئوليت هاي مختلف است که موجبات رشد و ارتقا بهينه کشور را در پي خواهد داشت.
اميد است اهميت جايگاه مناطق آزاد به عنوان يکي از رکن هاي اساسي محروميت زدايي و توسعه محلي مورد توجه و بذل همکاري جنابعالي قرار گرفته و موجبات پيشرفت بيش از پيش برايشان فراهم گردد.
ضمن تبريک و تهنيت صميمانه به محضر جنابعالي از خداي متعال برايتان در اين مسئوليت حساس آرزوي موفقيت و سربلندي مسئلت مي‌نمايم.
** جناب آقاي مهندس رضا رحماني
انتخاب شايسته جنابعالي به عنوان "وزير صنعت، معدن و تجارت" که بيانگر اعتماد نظام مقدس جمهوري اسلامي و مقام محترم رياست جمهوري به تعهد، تخصص و توان بالاي مديريتي حضرتعالي است را تبريک عرض مي نمايم .
بدون شک تقويت توليد و توسعه صنايع کشور يکي از ارکان اصلي حفظ استقلال ايران اسلامي است که در شرايط فعلي بيش از هر زماني نيازمند تدبيري است تا بتواند مايه اميد براي هزاران صنعت گر پرتلاش ميهن عزيزمان شود و بهبود شرايط توليد و تجارت را رقم زند، که اين مهم محقق نخواهد شد مگر با بهره گيري از تخصص، تبحر و تجارب دلسوزان متعهد.
اميدوارم در سال جاري که بر اساس نگاه ويژه مقام معظم رهبري به نام سال حمايت از کالاي ايراني نام گرفته است توليد در بستر مناسب و پوياي مناطق آزاد و ويژه با درايت و برنامه ريزي هاي دقيق جنابعالي منتج به پويايي بيش از پيش و رونق اقتصادي و تجاري کشور گردد.
ضمن تبريک و تهنيت صميمانه به محضر جنابعالي از خداي متعال برايتان در اين مسئوليت حساس آرزوي موفقيت و سربلندي مسئلت مي‌نمايم.
** جناب آقاي دکترمحمد شريعتمداري
انتخاب شايسته جنابعالي به عنوان "وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي" که بيانگر اعتماد نظام مقدس جمهوري اسلامي و مقام محترم رياست جمهوري به تعهد، تخصص و توان بالاي مديريتي حضرتعالي در سالهاي متمادي حضور در عرصه هاي مختلف مسئوليت است را تبريک عرض مي نمايم .
حسن خدمت به سرمايه هاي اجتماعي نظام و انقلاب موقعيتي ويژه و البته داراي مسير سخت و دشواري نيز هست، که قطع به يقين تلاش هاي جنابعالي و مجموعه همکارانتان در راستاي تثبيت وارتقاء سطح رفاه اجتماعي جامعه، کاستن از بروز آسيبهاي اجتماعي و نهايتاً دستيابي به "بهزيستن" در ايران اسلامي و عزيزمان مثمر ثمر خواهد بود.
ضمن تبريک و تهنيت صميمانه به محضر جنابعالي از خداي متعال برايتان در اين مسئوليت حساس آرزوي موفقيت و سربلندي مسئلت مي‌نمايم.
مرتضي بانک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد