Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:40:13 GMT

مردم ۱۳ آبان پاسخ کوبنده به دشمنان انقلاب می‌دهند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۸۱۳۹

مردم ۱۳ آبان پاسخ کوبنده به دشمنان انقلاب می‌دهند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه مردم «۱۳ آبان» پاسخ دشمنان انقلاب را خواهند داد، گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی منطقه و جهانی، ۱۳ آبان بیعت مجدد مردم با آرمان های جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس،عبدالقدیر کریمی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی مراسم روز 13 آبان اظهار داشت: ما در راهپیمایی‌های مختلف در شهرستان گنبدکاووس مشکلی برای حضور پرشور مردم نداشتیم و امسال مردم گنبدکاووس با اجتماع بزرگ خود، جواب کوبنده‌ای برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به دشمن خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور ما در شرایط حساس و خاصی قرار دارد و باید در این زمان کنونی توصیه‌های مقام معظم رهبری و بزرگان سیاسی را در ذهن تداعی و مرور کنیم و به این توصیه‌ها توجه کرده و جامه عمل بپوشانیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه امام (ره)، 13 آبان را روز انقلاب دوم تعبیر کردند،  بیان داشت: امام (ره) با تبیین،  شناخت و تحلیلی که از عمق و محتوا خباثت آمریکا و دشمنان مستکبر ایران اسلامی داشتند،از این روز مهم و تاثیرگذار به نام انقلاب دوم یاد کردند.

وی ادامه داد: کشور ایران بار دیگر در شرایط کنونی، اتحاد، وفاق و همدلی خود را با رای اعتماد قاطع به وزرای پیشنهادی دولت به دشمنان ثابت کرد و نشان داد که در مسیر تابناک انقلاب اسلامی هر جا نیاز به وحدت، همبستگی و وفاق باشد،این شرایط دیر سایه رهبر معظم انقلاب ،توسط قوای سه‌گانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حمایت مردم با هدف تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایجاد خواهد شد.

کریمی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای حضور گسترده خود، کارکنان و مردم احساس وظیفه و تکلیف کرده و با باور دینی،مذهبی و ملی و اقتدار کامل در این مراسم و مناسبت های دیگر حضور یابند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه محوریت این روز با حضور دانش آموزان است، انتظار می‌رود آموزش و پرورش با برنامه‌های هدفمند و تشکیلات منظم و منسجم در مراسم روز 13 آبان حضور یابد، ضمن اینکه راهپیمایی و حضور در این روز مختص دانش‌آموزان نیست و همه اقشار جامعه باید در این مراسم شرکت کنند.

حجت الاسلام علی فتحی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس اظهار داشت: مراسم این روز با آغاز راهپیمایی در ساعت 10 صبح از جلوی اداره آموزش و پرورش آغاز خواهد شد و تا مصلی امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد یافت.

وی افزود: نقاشی کودکان با موضوعات این روز مانند تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز و تبعید امام خمینی( ره) در جلوی اداره آموزش و پرورش و مصلی و همچنین سرودن دسته جمعی سرود سرفراز باشی ایران من از جمله برنامه های این مراسم است که با قرائت قطعنامه و سخنرانی یکی از مسئولان در مصلی امام جعفر صادق(ع) به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این‌مراسم گفت: در جنوب تهران کسی نیست نام حجت الاسلام مطلبی را بشنود و ایشان را تکریم نکند. مطلبی از امنای محله فلاح است. امنا حلال مشکلات مردم و رسیدگی کننده مسائل شهروندان است. ایشان سلوک و طلبگی خود را با وجود جایگاهی که دارند فراموش نکردند. امروز جامعه جوان ما در معرض انواع تهدیدات روانی است. دشمن در تلاش است اعتماد مردم را به نهادهای دینی و روحانیت مخدوش کند. غرب کوچک‌ترین خطا را با بمباران تبلیغاتی بزرگ می‌کند و به این‌دلیل بر ما فرض است چهره‌هایی مانند مطلبی را به مردم معرفی کنیم. چنین شخصیت‌هایی را به تصویر بکشیم و درباره آنان کار هنری تولید کنیم.

وی افزود: نسل جوان باید بداند این انقلاب با همت روحانیت انقلابی، خدوم و مجاهد شکل گرفته و به حرکت خود ادامه داده است. مطلبی نیازمند تمجید ما نیست. این ما هستیم که باید چنین شخصیت‌هایی را به عنوان مفاخر خود تجلیل کنیم. اولین گام این مسیر تولید کتاب و در مرحله بعد فیلم و محتوای فرهنگی است.

وزیر ارشاد به رویداد ۶ تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: ترور رهبر انقلاب در این مسجد رخ داد. حوزه خدمات عمومی در منطقه با همت و حمایت اهالی توسعه یافته و حوزه علمیه کوچکی با تلاش این مجاهد انقلابی شکل گرفته است. اقدامات ایشان انتظار را از یک روحانی مجاهد و انقلابی به خوبی برآورده کرده است.

اسماعیلی ابراز کرد امیدواری کارهای ترویجی و تبلیغی بیشتری در معرفی چنین عالم پرهیزگاری انجام شود.

کد خبر 6098584 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است