Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، دوره‌های آموزشی تئاتر همراه با تولید و اجرای نمایش، با عنوان «بچه‌های مسجد» توسط دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری استان زنجان برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی گروه‌های تئاتر «بچه‌های مسجد» شامل دوره‌های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری در مقطع سنی 10 تا 30 سال (نوجوانان و جوانان) برگزار می‌شود که برای اعضای کانون‌های مساجد شهر زنجان رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله اول اجرای این طرح در دوره‌های آموزشی برای برادران عضو کانون‌های مساجد شهرستان زنجان در مقطع سنی 10 تا 30 سال اجرا می‌شود و در مرحله بعدی این دوره‌ها با حضور مربیانی از حوزه هنری استان زنجان برای خواهران علاقمند در کانون‌های مساجد و در دیگر شهرستان‌ها هم اجرایی می‌شود.
دوره‌های آموزشی تئاتر بچه‌های مسجد با هدف ترویج هنر دینی و افزایش توانمندی‌های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان مسجدی در برخی از مساجد شاخص زنجان که اسامی آن متعاقبا اعلام می‌شود، اجرا خواهد شد.
علاقمندان تا 15 آبان ماه امسال فرصت دارند برای ثبت نام به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زنجان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33548003 تماس و یا به کانال گپ به نشانی @masjed2020 مراجعه کنند.
هدف از این دوره‌ها ترویج هنر دینی، شناسایی استعدادها، آموزش افراد توسط اساتید این عرصه و افزایش توانمندی‌های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان تئاتر کانون فرهنگی هنری مساجد حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی