Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بلیطهای  بازی رفت تیم کاشیما آنتلرز برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی در ورزشگاه کاشیما برگزار می‌شود به طور تقریبی روز گذشته به فروش رفته است.

رسانه ژاپنی در ادامه خاطرنشان کرد: بلیت‌های مشخص‌شده در طبقه اول ورزشگاه کاشیما در همان ساعت نخست آغاز فروش بلیت‌ها توسط هواداران خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت‌های طبقه دوم نیز ساعاتی پس از آن با سرعت به فروش رفتند. بلیت‌های باقی‌مانده بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا تعداد قابل توجهی نیستند و به نظر می‌رسد به زودی به فروش بروند. حضور 19 هزار و 900 تماشاگر در بازی خانگی تیم کاشیما آنتلرز برابر سوون سامسونگ بهترین رکورد ورزشگاه کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا بود. حالا این رقم آماده رسیدن به 38 هزار نفر است.

گن شوجی، بازیکن تیم کاشیما آنتلرز نیز در این رابطه گفت: جدیت هواداران در حمایت به ما انتقال یافته است و ما با زندگی‌مان مبارزه می‌کنیم. هر کسی زندگی خود را دارد اما امیدوار هستم هواداران به حمایت از تیم کاشیما در ورزشگاه بازگردند. از این بابت هیجان‌زده هستم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس کاشیما آنتلرز ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر شامگاه چهارشنبه برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اتفاقات این دیدار را می‌خوانید:

* هواداران سپاهان که به شدت از قضاوت حیدری ناراحت بودند او را طرفدار پرسپولیس لقب دادند و معتقد بودند او تمام سوت‌هایش به نفع سرخپوشان تهرانی خورده است.

* مورایس در تمامی طول بازی نسبت به قضاوت بازی میدان معترض بود و اعتقاد داشت او به نفع پرسپولیس سوت می‌زند.

* در هنگام شروع نیمه دوم، هواداران پرسپولیس با روشن کردن فشفشه و وسایل دودزا جو عجیبی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند به طوری که دود تمام ورزشگاه را گرفته بود.

* هواداران پرسپولیس علیه رامین رضائیان شعار داده و به سوی او بطری پرتاب می‌کردند. جو ورزشگاه به شدت متشنج شده بود و طرفداران دو تیم بدترین الفاظ را نسبت به یکدیگر ابراز داشتند.

* اوسمار ویه را که از نتیجه به دست آمده راضی بود بارها با فریادهایش از بازیکنان تیمش می‌خواست که بهتر بازی کرده تا بتوانند دروازه سپاهان را باز کنند.

* با توجه به تساوی استقلال برابر تراکتور، فشار زیادی بر روی تیم پرسپولیس بود و طرفداران پرسپولیس خواستار زدن گل از بازیکنان بودند.

* با اینکه قرار بود بخشی از سکوها که در حال بازسازی است خالی بماند اما به دلیل ازدحام زیاد هواداران مجبور شدند این قسمت را باز کرده تا تعداد زیادی از هواداران در آنجا مستقر شده تا به تماشای بازی بنشینند.

* در پایان بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم با کادر داوری صحبت کردند که در این میان هر دو تیم نسبت به قضاوت حیدری اعتراض داشتند.

کد خبر 6094688

دیگر خبرها

  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com