Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در روز جمعه ۴ آبان با انجام بازی‌های معوقه هفته هفتم در شهر‌های مختلف پیگیری شد.
حامد جولایی افزود: در گروه یک لیگ دسته دوم آوالان کامیاران در ورزشگاە سردار جنگل میهمان تیم قدرتمند داماش گیلان بود که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جولایی گفت: تیم آوالان کامیاران با این شکست و با همان ۱۰ امتیاز قبلی خود به رده چهارم جدول سقوط کرد.
رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.
نماینده کردستان با تیم‌های مقاوت تهران، کاسپین قزوین، فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، استقلال اهواز، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، داماش گیلان، شهرداری همدان، خوشه طلایی ساوه، شهرداری بم، مس نوین کرمان و راه آهن هم گروه است.
مسعود مرادی سرپرست، حمید امامی سرمربی و فریدون فاتحی، حسام کمانگر، شهریار مراد بیگی و لقمان رحمانی به عنوان مربی نماینده کردستان را در این دوره از رقابت‌ها هدایت و همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیگ دسته دوم داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه