Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@00:04:12 GMT

ساخت ۲ فیلم درباره شهیدان اقدامی و شیروانیان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۹۲۶۱

ساخت ۲ فیلم درباره شهیدان اقدامی و شیروانیان

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ساخت دو فیلم توسط فیلمسازان اصفهان با موضوع شهیدان طاها اقدامی شهید خردسال جنایت تروریستی اهواز و شهید ابوالفضل شیروانیان اولین شهید مدافع حرم اصفهان خبر داد. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در آستانه برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ساخت دو فیلم توسط فیلمسازان اصفهان پیرامون شهیدان طاها اقدامی شهید خردسال جنایت تروریستی اهواز و شهید ابوالفضل شیروانیان اولین شهید مدافع حرم اصفهان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر افزود: در دیدار و گفتگویی که با حضور محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مالک شیخی معاون فرهنگی حوزه هنری اصفهان و پدران شهیدان طاها اقدامی و ابوالفضل شیروانیان داشیم طرح ساخت دو فیلم از زندگی این دو شهید مطرح شد و مقرر شد فیلمسازان حوزه هنری استان اصفهان بزودی ساخت این دو فیلم را با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس آغاز کنند.

حسین صابری اضافه کرد: به خود می‌بالیم که می‌توانیم گامی کوچک در جهت توسعه فرهنگ شهادت برداریم.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی روزهای 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1356/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان