Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:21:56 GMT

درگیری خیابانی رنگ خون گرفت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۹۳۲۶

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: درگیری و نزاع بین چند نفر در یکی از خیابان‌های این شهرستان منجر به قتل یکی از طرفین نزاع شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری، بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چهار نفر با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از آنها به شدت مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری افزود: فرد مجروح شده، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که به‌علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت و با توجه به اهمیت موضوع عوامل پلیس آگاهی وارد عمل شدند.وی تصریح کرد: برابر تحقیقات انجام شده، علت درگیری خصومت و درگیری قبلی بین ضاربان و مقتول، بوده است.

فرمانده انتظامی اسفراین بیان کرد: در ساعات اولیه دو نفر از ضاربان و درگیرشوندگان شناسایی و در دو عملیات متفاوت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل و تشکیل پرونده شد.

مهری با بیان اینکه یکی از متهمان متواری شده، گفت: بر حسب دستورات قضائی تحقیقات ادامه دارد و کارآگاهان در صددند تا متهم فراری را دستگیر کنند.وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده تحت‌نظر قرار گرفتند تا قاتل اصلی مشخص و به بزه‌ارتکابی خود اعتراف کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل در مزون لباس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند