Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:59:51 GMT

فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند !

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۹۵۲۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به شرکت "لاین ایر" اندونزی با 188 سرنشین دقایقی پس از پرواز از فرودگاه جاکارتا به داخل دریا سقوط کرد.

حجم ویدیو: 3.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش رکنا، آژانس امداد و نجات اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد یک هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی «لاین ایر» که با 188 سرنشین از جاکارتا به سمت شهر پانگکال پینانگ در حال پرواز بود، دقایقی پس از بلند شدن از باند فرودگاه به داخل دریا سقوط Fall کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف لطیف، سخنگوی این آژانس در پاسخ به سوالی در مورد سرنوشت هواپیمای لاین ایر با ارسال پیامی گفت: «تایید شده که این هواپیما سقوط کرده است.»

طبق اعلام خدمات ردیابی هوایی، این هواپیما یک بوئینگ 737 بوده است. همچنین طبق اعلام این مقام اندونزیایی، این هواپیما، 13 دقیقه پس از پرواز ارتباط خود را از دست داده بود.

ادوارد سیریت، مدیر اجرایی شرکت لایون ایر اعلام کرد: «در حال حاضر ما نمی‌توانیم درباره این موضوع اظهار نظر کنیم. تلاش می‌کنیم تا تمام اطلاعات و داده‌ها را جمع آوری کنیم.»

میزان نیز گزارش داد، یکی از مقامات شرکت انرژی «پرتامینا» می‌گوید که قطعاتی از لاشه هواپیما مانند صندلی‌ها و دیگر بخش‌های آن در سواحل آب‌های «جاوا» پیدا شده است.

«فلایت رادار»، وبسایت ردیابی حمل‌ونقل هوایی اعلام کرد هواپیمایی که سقوط کرده جدید بوده و حدود 2 ماه پیش پروازهای خود را آغاز کرده است.

وزارت اقتصاد اندونرزی نیز اعلام کرد که 20 نفر از مقامات در این پرواز بوده‌اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد گنج پنهانی در ایران به غارت رفت+عکس قتل پسر دایی به خاطر جوجه کباب سیزده بدر + عکس شلیک پلیس مشهد به دزد حرفه ای تبعیدی در خیابان + عکس اعتراف 2 برادر تهرانی به قتل در اقامتگاه غیر مجاز مسافران در مشهد انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش پلنگ های ایرانی به ارتفاعات طالقان رسیدند + عکس کمیاب و زیبا دستگیری مرد مرده خوار + عکس مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا از نخست وزیری تا دوره گردی مرد اول کابینه سیاه !+ عکس سقوط هواپیمای مسافربری با 188 سرنشین در دریا چرا تنها برای امام حسین(ع) اربعین گرفته می‌شود؟ مرد یک چشم خودش را دار زد! / راز سیاه او چه بود؟!+ عکس مخوف

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سقوط Fall اقتصاد اخبار حوادث فرودگاه اندونزی سقوط وحشت پرواز عکس ایران اتهام قتل دستگیر شد عجیب زندگی بیمارستان جوان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی پروازها به مسیر ارومیه به تهران رسید

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، پرواز شماره ۵۶۷۷ یک شرکت هواپیمایی در مسیر تهران -ارومیه ساعت ۷:۱۵ صبح به سلامت در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و علیرغم پذیرش مسافران مسیر ارومیه به تهران که در ترانزیت حضور داشتند به دلیل اعلام نقص فنی توسط خلبان و صیانت از سلامت مسافران، پرواز فوق باطل اعلام شد.

گفتنی است پروازهای مسیر ارومیه به تهران معمولا با تاخیر زیاد انجام می‌شود که این اتفاق مشکلات زیادی را برای مسافرین به همراه داشته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884853

دیگر خبرها

  • بازگشت به خط پرواز یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین
  • شرکت هواپیمایی قطر در حال بررسی خرید 150 فروند هواپیمای جدید
  • انقلاب در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر با بزرگ‌ترین هواپیمای جهان!
  • بازآماد انواع هواپیمای شکاری از مهمترین اقدامات پایگاه شهیدلشگری است
  • آمادگی ۱۵۵ فروند هواپیمای مسافربری در سفرهای نوروزی
  • حضور غافلگیرکننده هواپیمای مافوق صوت در رودخانه (فیلم)
  • نقص فنی پروازها به مسیر ارومیه به تهران رسید
  • لغو پرواز ارومیه تهران به دلیل نقص فنی
  • لغو پرواز ارومیه به تهران؛ تکلیف مسافران چه شد؟
  • پرواز موفقیت‌آمیز تاکسی‌پرنده در چین!