Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مالک حسین زاده در آیین افتتاح مجموعه ورزشی نخلاب هرمزگان که با حضور جمعی از مسئولان استانی انجام شد گفت: یکی از بیشترین عاملان خستگی و کم انرژی‍ی بودن کارمندان عدم ورزش در طول شبانه‌روز است.

وی با اشاره به اینکه ورزش نقش تأثیرگذاری در سلامت روح و روان دارد افزود: بر اساس آمارهای اعلام‌شدهاضافه‌وزن در آقایان 58 درصد و چاقی 19 درصد است که همین مسئله در میان زنان 68 درصد و 32 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: چاقی و اضافه‌وزنبه‌تنهاییمی‌تواند عامل اصلی افسردگی و عدم اعتمادبه‌نفس باشد که این نقش بسزایی در سلامت روح روان افراد دارد.

مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور در ادامه با تأکید بر اینکه ارگان‌ها باید بسته‌های تشویقی برای جذب کارمندان به حوزه ورزش داشته باشند گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر باید جسم سالمی نیز داشت و آمادگی جسمانی یکی از مؤلفه‌های اصلی خدمات‌رسانی در حوزه آب و برق است.

حسین زاده با اشاره به 31 برنامه ورزشی تدوین‌شده در وزارت نیرو اظهار کرد: ورزش کردن علاوه بر اینکه کارایی و کارآمدی را افزایش می‌دهد باعث کاهش هزینه‌های استعلاجی، افرایش بهره‌وری و راندمان کاری، تکریم بهتر ارباب‌رجوع، کاهش استرس و پویایی و نشاط در بین کارمندان می‌شود.

وی تأکید کرد: باید با بررسی مشکلات کارمندان در حوزه سلامتی آن‌ها را به روی آوردن به ورزش تشویق کرد.

مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور بیان کرد: طبق آمارهای به‌دست‌آمده کارمندانی که ورزش می‌کنند کمترین میزان مرخصی استعلاجی را داشته‌اندازاین‌رو باید شرکت‌ها برنامه مدونی برای ورزش کارمندان خود ارائه دهند.

حسین زاده افزود: وزارت نیرو  در راستای اجرایسیاست‌های کلی این وزارت خانه باهدف اشاعه فرهنگ ورزش و سلامتی نظام‌نامه‌ای را در این خصوص تدوین نموده است.

ویدر راستای افزایش سرانه ورزش در کشور پیشنهاد داد: پیشنهاد می‌دهم دولت تمامی اماکن ورزشی را به مدت شش ماه به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهد و یارانه سلامت و بهداشت را برای جبران هزینه‌ها در نظر بگیرد پس‌ازآن میزان روی آوردن مردم را مورد ارزیابی قرار دهد.

مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور در پایان گفت: بیش از 50 درصد کارکنان وزارت نیرو به ورزش می‌پردازند که این رقم باید با برنامه‌هایتدوین‌شده افزایش یابد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق زنان صنعت مشکلات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود