Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:16:22 GMT

موهای پرنیا برای شناسایی نشدن رنگ کرده بودند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۹۵۹۵

موهای پرنیا برای شناسایی نشدن رنگ کرده بودند

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که با تلاش شبانه‌روزی پلیس، پرنیا کودک سه ساله کرجی که دو ماه پیش ربوده شده بود در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز تا انجام تحقیقات تکمیلی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی ارسال یک فقره پرونده فقدانی از کلانتری 41 خرمدشت به پلیس آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک سه ساله به نام «پرنیا شیروانی» که در  بعدازظهر روز شنبه 27 مرداد ماه در شنبه بازار خرمدشت گم شده بود، بلافاصله تلاش برای شناسایی ردی از فقدانی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های بیشتر مشخص شد که عصر همان روز مادر این کودک به همراه فرزندش در حال خرید در بازار بود که ناگهان متوجه ناپدید شدن فرزندشان می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس در این مدت به صورت شبانه روزی پیگیر پرونده بود و با تشکیل جلسات تخصصی و ویژه با حضور کارآگاهان خبره پلیس آگاهی استان، سرنخ‌هایی از چند مظنون پرونده شناسایی کرده و با توجه به این که از سراسر کشور تماس‌هایی با پلیس مبنی بر این که کودک سه ساله را شناسایی کرده‌اند گرفته می‌شد بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضایی به آدرس‌های مورد نظر، اعزام و پس از دستگیری چندین نفر مظنون، از وی رفع اتهام شده و آزاد می‌شدند.

سردار محمدیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب گسترده این خبر در رسانه‌ها، تحقیقات همچنان با تلاش بیشتری ادامه داشت تا این که از طریق اقدامات فنی و گسترده، به یک زوج جوان که اخیراً با یک کودک سه ساله مشاهده شده بودند مشکوک شدند.

وی گفت: منزل این زوج جوان در جاده قزلحصار کرج به صورت نامحسوس تحت مراقبت و کنترل قرار گرفت و ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی وارد منزل نامبردگان شده و در بازرسی از آن جا دختر مورد نظر را که برای عدم شناسایی، ظاهر وی را تغییر داده بودند و در یکی از اتاق‌های منزل پنهان کرده بودند، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که با تلاش شبانه روزی پلیس، این کودک سه ساله در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز تا انجام تحقیقات تکمیلی قرار دارند.

پیش از این حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب البرز در تشریح جزییات ماجرا اظهار کرده بود، پس از اعلام گزارشی مبنی بر گم شدن دختربچه‌ای سه ساله در شنبه بازار، پرونده قضایی تشکیل و موضوع به پلیس آگاهی ارجاع شد که پس از تکمیل تحقیقات و دستگیری فردی در این زمینه، زوایای دیگری از پرونده روشن شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که این دختربچه، توسط زوجی جوان که صاحب فرزند نشده بودند و با همدستی فرد دیگری، در شنبه بازار و زمانی که از پدر و مادرش جدا شده بود، ربوده می‌شود. زن و شوهر جوان در مدت سه ماه، از دختر بچه نگهداری می‌کردند تا اینکه با اقدامات قضایی و انتظامی، فردی که با این زوج همکاری کرده بود دستگیر شد.

دادستان البرز خاطرنشان کرد: این فرد پس از دستگیری، آدرس منزلی که پرنیا در آن نگهداری می‌شد را اعلام و با اقدامات صورت گرفته، کودک سه ساله به آغوش خانواده بازگشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در جنوب تهران

جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود در شهر ری کشف شد. به دنبال کشف جسد مرد جوان به قتل رسیده در بیابان‌های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم؛ یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • کشف جسد مرد جوان در جنوب تهران
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران
  • کپی ۳۰۰ کارت بانکی توسط یک سوپرمارکت در گوهردشت کرج