Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@22:17:29 GMT

سریال جدید، ساعت پخش اخبار شبکه ۳ را تغییر داد!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۹۶۰۸

سریال جدید، ساعت پخش اخبار شبکه ۳ را تغییر داد!

رویداد۲۴ دیشب (یک‌شنبه ششم آبان)، پخش نخستین قسمت از سریال مناسبتی «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی، باعث به‌هم خوردن کنداکتور شبکه سه شد. این در حالی است که این سریال، مانند پخش زنده یک مسابقه ورزشی، غیر قابل پیش‌بینی نبود!

این اتفاق در حالی رخ داد که مجری خبر ۲۲ در ابتدای اخبار گفت: از بی نظمی و رفتار غیر حرفه‌ای که بابت تاخیر در پخش خبر شد، عذرخواهی می‌کنم!

سریال «حوالی پاییز» که در ۲۱ قسمت قرار است به مناسبت دهه آخر صفر روی آنتن شبکه سه برود، در نخستین شب پخش، باعث شد جدول پخش برنامه‌های این شبکه به‌هم بخورد و اخبار ساعت ۲۲ با ۱۰ دقیقه تاخیر پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اتفاق درحالی رخ داد، که صبح دیروز، علی فروغی، مدیر شبکه سه با حضور در برنامه «حالا خورشید»، از رعایت دقیق کنداکتور در این شبکه و پخش برنامه‌ها با هماهنگی شورای کنداکتور شبکه سه صحبت و بر آن تاکید کرد.

سریال «حوالی پاییز»، اولین ساخته حسین نمازی، پس از پایان مجموعه «دلدادگان»، از یک‌شنبه ۶ آبان در ۲۱ قسمت پخش می‌شود. داستان این سریال درباره عشق جوانی ایرانی به یک دختر عرب است که نویسندگی آن را حسین نمازی براساس طرحی از معصومه بیات برعهده داشته است.

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت‌اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان، سیامک ادیب و حمیدرضا متقی، ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند. آن ماری سلامه، بازیگر زن لبنانی نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سریال حوالی پاییز صداوسیما سریال مناسبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!

تغییر چهره «ترانه مهاجر» سریال لیسانسه‌ها بعد ۸ سال مورد توجه قرار گرفت. متین ستوده سال ۹۵ نقش ترانه مهاجر را در سریال لیسانسه‌ها بازی کرد. او اکنون نزدیک به چهل سال سن دارد. 

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی سابقه‌ی بازیگری داشته و اکنون صاحب رستوران «طهران پاریس» است.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد سریال لیسانسه‌ها را ببینید:

tags # متین ستوده ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت