Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید متناسب با جنگ اقتصادی خود را تجهیز کرده و آماده خدمت باشند گفت: حضور و اقدام به‌موقع در برخورد با تخلفات اقتصادی بسیار اهمیت دارد. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان تعزیرات حکومتی استان کرمان با وی به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی به اذن مقام معظم رهبری با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: روز 13 آبان روز استکبارستیزی است و حضور در راهپیمایی این روز بسیار جدی‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی فعالیت‌های موثر و دلسوزانه‌ای در حوزه بازار در استان و در راستای حمایت از حقوق مردم داشته است گفت: برای رصد فعالیت‌های دولت نیز به مجموعه‌هایی به‌عنوان چشم دولت نیاز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه تذکر برای پیشگیری از تخلفات در هر جامعه‌ای لازم است بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران برای اجرای عدالت، هر دستگاهی متناسب با ماموریت خود یک مجموعه نظارتی دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی در بدنه دولت از جمله این دستگاه‌هاست گفت: تعزیرات حکومتی یک مجموعه کاملا تخصصی در درون دولت است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی یک مجموعه چابک است افزود: این مجموعه از خیلی تشریفات برای اجرای احکام جلوگیری کرده و اطاله پرونده‌ها را تا حد زیادی کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در استان کرمان حجم خدمت‌رسانی بالایی دارد که نیازمند اعتبار و امکانات بیشتری برای خدمات بهتر و بیشتری دارد بیان کرد: برخورد با تخلف در تعزیرات حکومتی ضمن برخورد قاطع جنبه هدایتی نیز دارد تا از بسیاری از تخلفات آینده پیشگیری شود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در استان کرمان روحیه مردم روحیه نجابت است که باید در ماموریت خطیر تعزیرات به آن توجه شود گفت: حضور و اقدام به‌موقع در برخورد با تخلفات اقتصادی بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط خاصی قرار گرفته و دشمن رسما جنگ اقتصادی با ما را آغاز کرده است عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید متناسب با جنگ اقتصادی خود را تجهیز کرده و آماده خدمت باشند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دشمن در روزهای اخیر مشکلات اقتصادی زیادی برای کشور ایجاد کرد گفت: خوشبختانه کشور در حال عبور از این شرایط است.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۸۰ راس گوسفند به ارزش هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی این دام‌ها محکوم کرد.

نجف زاده گفت: شعبه همچنین با توجه به اینکه ارزش خودروی حامل دام کشف شده بیش از ارزش ریالی این دام‌ها است؛ متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی دام‌های قاچاق و در مجموع به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف دام قاچاق از یک کامیون، محموله دام‌ها به ظن قاچاق کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسالشده بود.

دیگر خبرها

  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است