Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در دیدار استقلال با سپاهان، داور علی‌رغم قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته دهم لیگ برتر گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری جلسه‌ای را برگزار کردیم و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در دیدار استقلال با سپاهان، داور علی‌رغم قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و در بقیه کار‌های تیمی خوب عمل کرد. همچنین در بازی فولاد با استقلال خوزستان داور این دیدار باید یک پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می‌کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره عملکرد داوری در دیدار سایپا و پرسپولیس گفت: گل تیم سایپا در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین دروازه بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد، اما داور مسابقه متاسفانه این صحنه را تشخیص نداد و خطای مهاجم را اعلام کرد. همچنین در این صحنه داورباید پنالتی اعلام می‌کرد و به بیرانوند هم باید اخطار می‌داد.

اصفهانیان در پایان خاطرنشان کرد: از ۸ بازی برگزار شده در هفته دهم لیگ، داوران ما در سه بازی اشتباه تاثیرگذار داشتند. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی‌های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سایپا پرسپولیس اصفهانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد

مهناز ذکایی و آتنا لشنی دیدار تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

طرفداری | در چهارچوب رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی (کافا)، امروز تیم ملی تاجیکستان به مصاف ترکمنستان رفت و حریف خود را با نتیجه ۴-۰ شکست داد.

تیم داوری دیدار میزبان مسابقات مقابل ترکمنستان، دو عضو ایرانی در خود می‌دید. مهناز ذکایی به عنوان داور اول و آتنا لشنی به عنوان کمک داور، بازی تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

مهناز ذکایی در اسفند ۱۴۰۲ گزینه حضور در تیم قضاوت دربی پایتخت به عنوان داور VAR بود اما همانند مهسا قربانی، این فرصت را از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری