Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری مسئول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان بندرعباسخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، گفت: به مناسبت اربعین حسینی اجتماع هیئت‌های مذهبی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در امامزاده سید مظفر (ع) بندذرعباس برگزار می‌شود.
وی افزود:برگزاری همایش ویژه بانوان، سخنرانی، مداحی و سینه زنی سنتی از جمله برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان بندرعباس گفت: امروز اجتماع هیئت‌های مذهبی در روستای قادهار از ساعت ۱۵ با پیاده روی از روستا به سمت امامزاده شاه عبدالقهار (ع) و در روستای چاه خرگ هم از ساعت ۱۴ به سمت امامزاده معزالدین (ع) آغاز می‌شود.
حیدری افزود: فردا نیز این اجتماع ساعت ۱۰ و سی دقیقه در امامزاده سیدمظفر (ع) بندرعباس برگزار می‌شود.
وی گفت: ساعت ۸ و سی دقیقه صبح نیز مراسم عزاداری با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم از روستای زیارت به سمت امامزاده سید سلیمان (ع) آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ز


برگزاری عزاداری در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 97 ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا به مناسبت شب انتقام از اشغالگران صهیونیستی آمده است: سحرگاه دیشب، شب تجدید میثاق با امام روح‌الله، خمینی کبیر, شب یادبود فرزندان روح الله، شب حاج احمد متوسلیان‌ها؛ شب همت‌ها و باقری‌ها؛ شب زین‌الدین‌ها و بروجردی‌ها؛ شب کاظمی‌ها و باکری‌ها؛ شب آوینی‌ها، خرازی‌ها؛ شب حججی‌ها و تهرانی مقدم‌ها؛ شب چمران‌ها، صیادها و بالاخره شب به ثمر نشستن مجاهدت‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود و فرزندان روح‌الله حماسه آفریدند و بار دیگر با امامین انقلاب تجدید عهد کردند.

در این بیانیه آورده شده است: رژیم اشغالگر قدس با ابابیل سپاه آخرالزمانی سیدالشهدا درهم کوبیده شد. حضرت روح‌الله وعده فتح قدس از کربلا داد و فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد. سحرگاه دیشب، صدای لبیک یا حسین (ع) در قدس طنین‌انداز شد و غزه نام حسین (ع) را فریاد زد و جهان به کربلا سجده و عشق در عاشورا دلنوازی کرد و راز کربلا هویدا شد.

در ادامه آمده است: جنگ ما، جنگ مکتب ماست علیه تمامی ظلم و جور و این جنگ سلاح نمی‌شناسد، این جنگ محصور در مرز و بوم نیست زیرا جنگ ما، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی‌هاست و امروز روزی پُرنشاط برای همه آزادگان عالم است.

همچنین تصریح شده است: ای مسلمانان و آزادگان عالم! در این بُرهه از تاریخ که سرنوشت جهان و مستضعفان عالم رقم می‌خورد بر همه تکلیف است که با تمام قدرت و توان در هر چه باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی (۱۴۰۳ شمسی) کوشا باشیم و آگاه باشیم که راه قدس از کربلا و از مسیر آخر الزمانی اربعین می‌گذرد.

در پایان بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا تصریح شده است: نقشه راه را حضرت روح الله چهار دهه قبل ترسیم کرد و لشکر ۲۰ میلیونی مستضعفین عالم از کربلا به قدس می‌رسد و پیام روح‌الله به منصه ظهور رسید و به عالم ارسال شد و ما راست‌قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند و ما همه در رکاب امام عشق هستیم و بار دیگر عهد می‌بندیم که برای دفاع از مظلومان عالم به فرمان ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

کد خبر 6078306

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • برگزاری یادبود کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود