Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@18:19:45 GMT

وظیفه شناسی افسر پلیس + عکس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۰۲۹۶

وظیفه شناسی افسر پلیس + عکس

حوادث رکنا: تصویر جالب یک افسر زن پلیس هندی که با فرزندش به محل کار رفته توجه بسیاری از رسانه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

به گزارش دهلی نیوز، «آرچانا جیانت» یکی از افسران پلیس Police ایالت اوتارپرادش است که همراه فرزند 6 ماهه‌اش به محل کار می‌رود تا هم وظیفه مادری را انجام دهد و هم شغلش را به خوبی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند 6 ماهه او در کنار مادرش روی سکوی ایستگاه پلیس در شرایطی سخت به خواب رفته و دیگر همکاران وی وظیفه‌شناسی این زن را ستودنی خواندند.

در پی انتشار این عکس، اداره پلیس منطقه پاداش 1000 روپیه‌ای برای «آرچانا» در نظر گرفته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حضور امام زمان در برنامه حالا خورشید! + فیلم 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند ! قتل پسر دایی به خاطر جوجه کباب سیزده بدر + عکس گنج پنهانی در ایران به غارت رفت+عکس زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! شلیک پلیس مشهد به دزد حرفه ای تبعیدی در خیابان + عکس اعتراف 2 برادر تهرانی به قتل در اقامتگاه غیر مجاز مسافران در مشهد دستگیری مرد مرده خوار + عکس مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا از نخست وزیری تا دوره گردی مرد اول کابینه سیاه !+ عکس سقوط هواپیمای مسافربری با 188 سرنشین در دریا اقدام شیطانی مرد 102 ساله با زن 94 ساله در خانه سالمندان+عکس پوتین هم از ارواح شیطانی در امان ماند ! +تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police اخبار حوادث ایران پلیس افسر زن افسر پلیس عکس ایران اتهام قتل دستگیر شد عجیب زندگی بیمارستان جوان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند