Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان زنجان تقویت باورهای دینی و اسلامی مردم را امری ضروری برشمرد و گفت: نقش علما برای تحقق این مقوله بسیار راهگشا و انکارناپذیر است .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛ تقویت باورهای دینی و اسلامی مردم را امری ضروری برشمرد و گفت: نقش علما برای تحقق این مقوله بسیار راهگشا و انکارناپذیر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه آمار قابل توجهی از پرونده‌های دستگاه قضایی استان پایه و اساسش در حوزه اخلاق و ارزش‌های اسلامی است، لذا  توجه و اهتمام اداره تبلیغات اسلامی در این زمینه مورد تأکید می‌باشد .

 

وی با اشاره به اینکه امروزه انجام بزه در میان برخی مردم به امری عادی تبدیل شده است، افزود: این موضوع با این حجم پرونده با احکام اسلامی سازگار نیست .

 

این مقام عالی قضایی استان زنجان صیانت از  حریم خصوصی مردم را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: تعدی به حریم خصوصی مردم آثار و مشکلاتی را متوجه جامعه می‌کند که دقت و اقدام منطقی در این زمینه بایستی مورد توجه متولیان امر قرار گیرد .

 

حجت الاسلام صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه تبلیغات استان ارائه کرد./

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین موکب اربعین مجلس رای اعتماد مجلس شورای اسلامی بیرجند مرز مهران کربلا مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان دادگستری استان زنجان علمای دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم از اجرای برنامه‌های دهه کرامت، آگاهی نسل جوان به مکتب اهل‌بیت (ع) است، گفت: بی‌تردید برگزاری مناسب این برنامه‌ها به تقویت این مکتب در جامعه منجر خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه خادمان حرمین سریف بارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) همزمان با دهه کرامت وارد استان زنجان خواهند شد، افزود: بدون شک به هر میزان که بتوانیم در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گام‌های بلند و موثری برداریم، به همان میزان قادر خواهیم بود نسل امروز را بیش از پیش با مکتب انسان‌ساز اهل‌بیت (ع) آشنا کرده و این مکتب را بین آحاد جامعه تقویت کنیم.

این مسوول در خصوص نحوه مدیریت برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه به گونه‌ای است که متولی برنامه‌های مربوط به خادمان حضرت معصومه (س) را اداره‌کل امور زندان‌های استان و متولی برنامه‌های مربوط به خادمان و پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) را هیأت ثارالله زنجان عهده‌دار خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه تلاش داریم به عنوان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها بهره‌مند شویم، خاطرنشان کرد: در همین راستا جلسات متعددی تشکیل شده است تا برنامه‌ها به نحو مطلوب برگزار شود.

ناصر با بیان اینکه اهداف متعالی برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان حول محور نسل نوجوان و جوان خواهد بود، ادامه داد: معتقدیم برگزاری برنامه‌های دهه کرامت باید بتواند معرفت و آگاهی لازم را به نسل امروز که آنگونه که باید با مکتب اهل‌بیت (ع) آشنایی ندارند، بدهد.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم بین نسل امروز و مکتب اهل‌بیت (ع) فاصله و شکاف ایجاد شود، تصریح کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که بتوانیم نسل امروز را بیش از پیش با مکتب اهل‌بیت (ع) آشنا کرده و برنامه‌ای در شأن این دهه برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان برگزاری کنیم.

کد خبر 6097466

دیگر خبرها

  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد