Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تئاتر درباره نمایش و عوامل نمایش «بینوایان» با انتشار پستی در اینستاگرام توضیحاتی ارائه داد.

متن پست پریناز ایزدیار به شرح زیر است:

اجرای قطعات آوازی بازیگران در نمایش موزیکال «بینوایان»

ده ها خواننده- بازیگر در نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی حضور دارند که نقش‌های مختلف را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

در این نمایش مهرداد بابایی خواننده و مدرس آواز نقش کشیش را برعهده دارد. ژولیت رضاعی و دلوین ذبیحی نقش کودکی «کوزت» را ایفا کرده و سحر ستوده و باران احصایی نقش بزرگسالی «کوزت» را بازی و قطعات آوازی مربوط به این شخصیت را همسرایی می‌کنند. .

نقش بزرگسالی «اپونین» را پریسا دلفانى و شقایق کفیلى و همچنین حنانه آجرلو نقش کودکی این شخصیت را ایفا می‌‌کنند. 

محمد شاکری و پارسا طلایی به عنوان بازیگران نوجوان نقش «گاوروش» در این نمایش موزیکال حضور دارند.

همچنین فرناز زهری، انیس استرحام، ملینا رمضان، پگاه نجفی، سارا شعبان پور، غزاله روغنی، فرناز سمیعی، یلدا نوری، گلسا رحیم زمانی، مینا صیادی، نصیر هروی، هیربد جهانگیر، سامان رحمانی، شوقی طبیانی، بامداد بهبهانی، سامان رحمانی، رضا کریمی، محمد ریاضت، مسعود رضایی، جواد اسدی و محمد آریان پور در نقش‌های مختلف، قطعات آوازی این نمایش موزیکال را اجرا می‌کنند. .

بیش از ۱۵۰ هنرمند تحت نظر هاسمیک کاراپتیان به عنوان سرپرست گروه آوازی و همچنین مهرداد بابایی خواننده و مدرس آواز با همکاری سردار سرمست قطعات آوازی این نمایش را به مدت شش ماه تمرین مستمر داشته اند. .

پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، پرى ناز ایزدیار، سحر دولتشاهى، هوتن شکیبا، اشکان خطیبی، امیرحسین فتحی به عنوان بازیگران اصلی هم به اجرای قطعات آوازی می‌پردازند.

نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و با حضور گروه ارکستر 150 نفره به رهبری بردیا کیارس از 20 آبان ماه تهران- رویال هال روی صحنه می‌رود.

محمد صادق رنجکشان به عنوان سرمایه گذار و مجرى طرح، میثم احمدى و محمد قدس تهیه کنندگان، این پروژه را همراهى خواهند کرد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تئاتر سرمایه فرهنگ و هنر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید

در شرایطی شاهد تخصیص حدود ۳ تا ۴ میلیارد دلار ارز به شرکت های خودروساز مونتاژی هستیم، که مشخصا این شرکت ها نتوانستند از التهاب بازار خودرو در برهه ی فعلی بکاهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا گمرک ایران لیست 100 وارد کننده ی نخست به لحاظ ارزش دلاری در سال 1402 را منتشر کرد. نکته ی قابل توجهی که در این لیست و در بین شرکت هایی که بیشترین میزان ارز را در سال گذشته دریافت کرده اند به چشم می خورد، نقش پر رنگ شرکت های خودرو ساز مونتاژی است.

همانطور که پیوست شماره 2 گمرک مشخص است، اکثر خودروسازان مونتاژی، در لیست بیشترین دریافت کنندگان ارز در سال 1402 قرار دارند. به عنوان مثال در سال 1402 صنایع خودروسازی مدیران حدود 1 میلیارد دلار، کرمان موتور حدود 750 میلیون دلار، کوروش موتور آریا حدود 635 میلیون دلار و بهمن موتور حدود 400 میلیون دلار ارز دریافت کرده اند.

واردات 8.4 میلیارد دلاری قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال 1402

لازم به ذکر است محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران درباره حجم واردات قطعات خودرو و موتور سیکلت در سال گذشته عنوان داشت: در سال 1402 به میزان 8 میلیارد و 380 میلیون دلار اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت از گمرکات ترخیص و وارد کشور گردید.

همچنین رضوانی‌فر اضافه کرد: این میزان واردات قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال 1402 به لحاظ ارزش 32.69 درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل رشد داشته است. در خصوص عمده‌ترین شرکت‌های واردکننده اجزاء و قطعات خودرو در سال 1402 بیان کرد: صنایع خودروسازی مدیران با 13 درصد، کرمان موتور با 9.65 درصد و کوروش موتور آریا با 5.35 درصد از ارزش کل واردات اجزاء و قطعات خودرو، بیشترین میزان را به خود اختصاص دادند.

چرا با تخصیص میلیاردها دلار به شرکت های مونتاژ کار همچنان بازار خودرو ملتهب است؟

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که با توجه به سهم بخش خودرو در سبد ارزی کشور، که سهم بسیار قابل توجهی است چرا همچنان چالش خودرو در اقتصاد ایران حل نشده است؟ گفتنی است دیگر نکته ای که باید به آن اشاره کرد، عدم ایجاد اشتغال برای جمعیت قابل توجهی توسط شرکت های مونتاژ کار با توجه به تخصیص ارز 3-4 میلیارد دلاری به آن ها است.

همچنین دیگر نکته ای که برخی از کارشناسان مطرح می کنند این است که آیا این امکان وجود نداشت تا بخشی از ارز های تخصیص داده شده به شرکت های مونتاژ کار صرف واردات خود رو شود؟ چرا که با این میزان ارزی که به این شرکت ها تخصیص داده شده است، می توان تعداد قابل توجهی خودروی با کیفیت وارد کشور کرد که یقینا می تواند از التهابات بازار خودرو بکاهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود