Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودرویی ساخته شده که تقریبا همه جا، حتی درون آسانسور هم جا می‌گیرد. یک استارت‌‌اپ  خودرو برقی تاشویی را طراحی کرده که دو سال دیگر به تولید انبوه می‌‌رسد. این محصول ابتدا در اسرائیل و سپس در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد. استارت‌اپ  "سیتی ترنسفورمر" (City Transformer) برای حل دائمی مشکل کمبود جای پارک خودرو در شهرهای پرجمعیت، خودرویی برقی با قابلیت تا شدن طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش خبرگزاری آلمان عرض این خودرو در حالت معمولی یک متر و ۴۰ سانتی‌متر است و با سرعت حداکثر ۹۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. زمانی که کناره‌های این خودرو تا می‌شوند، عرض کل خودرو به یک متر می‌رسد و به راحتی در جای پارک مخصوص موتورسیکلت جا می‌شود. باتری‌‌های این خودرو را می‌توان در خانه یا در ایستگاه‌های عمومی شارژ کرد. در حال حاضر این خودرو می‌تواند بدون نیاز به شارژ ۱۵۰ کیلومتر را پشت سر گذارد. اودی مریدور، رییس بخش نوآوری استارت‌اپ سیتی ترنسفر، گفت: «ما امیدواریم که تا زمانی که این خودرو به تولید انبوه برسد، باتری‌های بهتر و کارآمدتری را برای آن تولید کنیم.» در طراحی و تولید این خودرو شرکت ژاپنی "یاماها" نیز همکاری داشته است. انتظار می‌رود نسخه نهایی آزمایشی این خودرو به گفته تولیدکنندگان، در عرض ده ماه آینده راه‌اندازی و کارزار پیش‌فروش آن آغاز شود. مسئولان این استارت‌اپ گفته‌اند پس از ثبت ده هزار سفارش پیش‌فروش، روند تولید انبوه این خودرو حدودا در سال ۲۰۲۰ به جریان افتد.قیمت خرید هر دستگاه حدودا ۸ هزار و ۷۸۵ یورو برآورد شده است. این خودرو در سه نسخه متفاوت برای مصارف شخصی و شرکت‌های به اشتراک‌گذاری خودرو طراحی شده و در ابتدا نیز در بازار خودرو تل‌آویو و سپس در بازارهای اروپایی و آسیایی عرضه خواهد شد. یک نسخه از این خودرو مخصوص شرکت‌ها طراحی شده که به گفته تولیدکنندگان قابلیت حمل یک تن بار را خواهد داشت. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟

احتمالاً شیائومی در طراحی یکی از نسخه‌‌های گوشی پوکو F6 از شخصیت ددپول الهام خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل جهانی ردمی توربو ۳ را با نام پوکو F۶ در بازار عرضه کند. به‌احتمال زیاد در طراحی یکی از مدل‌های این گوشی از شخصیت «ددپول» الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در دیتابیس مربوط به گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ به پوکو F۶ نیز اشاره شده است. علاوه‌براین، در کدبیس HyperOS اطلاعاتی مبنی‌بر وجود نسخه‌ی ددپول پوکو F۶ وجود دارد. انتظار می‌رود مشخصات این نسخه مشابه مدل عادی باشد.

از مشخصات احتمالی پوکو F۶ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱.۵K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

از قیمت گوشی پوکو مدل F۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما این دستگاه در صورت برخورداری از مشخصات ردمی توربو ۳، به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا