Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در توئیتر خود نسبت به برخود گشت ارشاد با دانشجویان دانشگاه آزادسوهانک واکنش نشان داد.

"حرمت دانشگاه و دانشجو نباید به بهانه‌های واهی مورد خدشه قرار گیرد. هنوز تبعات شکسته شدن قداست دانشگاه در دهه‌های گذشته از یاد نرفته است. نیروی انتظامی تحت عنوان گشت ارشاد یا هر عنوان دیگری حق برخورد با دانشجویان در حریم دانشگاه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از برخورد گشت ارشاد با دانشجوی دانشگاه آزاد تهران مرکز واقع در سوهانک را داشت.

نیروی انتظامی ارائه توضیحات در این باره را موکول به بررسی بیشتر و دقیق‌تر کرده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: توئیتر دانشجو دانشگاه آزاد فضای مجازی کمیسیون آموزش و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید

رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛  رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

ساعاتی پیش، پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا یورش برده و ده‌ها دانشجو را در همبستگی با مردم فلسطین تجمعات مسالما آمیزی را برپا کرده بودند، به طرز وحشیانه‌ای دستگیر کرد. این در حالی است که مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که می‌توانند وضعیت را کنترل کنند و نیازی به حضور نیروی سرکوبگر در محیط آموزشی وجود ندارد.

طی دو هفته گذشته، اعتراضات دانشجویی طرفدار فلسطین به دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است و ایالات متحده آمریکا از کالیفرنیا در غرب دانشگاه کالیفرنیا- لس آنجلس، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ... تا ایالت‌های شمال شرقی  کلمبیا، ییل، هاروارد، یوپن شاهد اعتراضات دانشجویی حمایت از مردم فلسطین بوده است.  

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • دموکراسی دروغین امریکا و برخوردهای دوگانه
  • جای دانشجو زندان نیست!