Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@09:36:29 GMT

واکنش سردار رحیمی به فیلمی از گشت ارشاد در سوهانک

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۰۹۸۸

واکنش سردار رحیمی به فیلمی از گشت ارشاد در سوهانک

خبرگزاری فارس: طرح رعد ۱۷ پلیس پیشگیری پایتخت در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ رقم خورد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۱۷ در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد ماموران گشت ارشاد با دختری در سوهانک تهران اظهار داشت: حضور پلیس در سوهانک بنا به درخواست مکرر و فراوان مردم آن منطقه بوده چرا که در آنجا یک مرکز دانشگاهی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص فیلم منتشر شده تصریح کرد: در این فیلم یک دختر خانم جلوی ماشین پلیس می‌آید، اما به محض حرکت وی، راننده ما بر روی ترمز زده و می‌ایستد؛ که بخشی از این فیلم منتشر نشده است.

وی اعلام کرد: اگر افرادی بخواهند با جوسازی ما را از مسیر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی دور کنند باید بگویم که پلیس کوتاه نخواهد آمد.

عالی‌ترین مقام پایتخت گفت: یکی از وظایف پلیس برخورد با کسانی است که امنیت اخلاقی جامعه را به مخاطره می‌اندازند و ما در این مسیر محکم گام برخواهیم داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: سوهانک گشت ارشاد پلیس پایتخت سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد