Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:36:17 GMT

مثلث کلیدی حریف پرسپولیس از دید AFC

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۱۰۱۸

مثلث کلیدی حریف پرسپولیس از دید AFC

در فاصله چند روز تا بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در ورزشگاه کاشیما ساکر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی مردان کلیدی حریف ژاپنی پرسپولیس پرداخت.

به گزارش"ورزش سه"، برای دومین سال متوالی نماینده ای از جی لیگ ژاپن یک پای فینال لیگ قهرمانان لقب گرفت تا امیدها برای حفظ این جام در سرزمین سامورایی ها افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل قبل اوراواردز موفق شد در تقابلی نزدیک جام را از دست الهلال عربستان برباید و حالا بعد از یک سال کاشیما امیدوار است این جام را از شهر اوراوا به کاشیما بکشد.


هدفی که برای رسیدن به آن باید این بار از سد قهرمان ایران بگذرند از همین رو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند روز تا تقابل آنتلرز با پرسپولیس نگاهی به بازیکنان کلیدی این تیم ژاپنی در این فصل از رقابت ها انداخت و مدعی شد تکیه بر این مثلث باعث شد تا طرفداران کاشیما برای اولین بار صعود به فینال رقابت های آسیایی را تجربه کنند.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان کاشیما آنتلرز و پرسپولیس ۳ بازیکن کلیدی کاشیما آنتلرز در پست های مختلف را به این شرح معرفی کرد.

 


کئون سون تائه(دروازه بان – کره جنوبی)


گلر کره‌ای با فینال لیگ قهرمانان آسیا غریبه نیست، چون به همراه چونبوک موتورز در سال‌های ۲۰۰۶ همین طور ۲۰۱۶ در آن حضور داشت و اتفاقا دو بار جام را بالای سر برده است. این بازیکن در سال ۲۰۱۷ به تیم کاشیما آنتلرز پیوست. دروازه بان کره‌ای به همراه باشگاه جدیدش می‌خواهد تاریخ سازی کند و به عنوان اولین بازیکنی باشد که ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان کسب کرده است. این دروازه بان ۳۴ ساله با وجود پا به سن گذاشتن اما کاملا از لحاظ جسمی آماده نشان داد و کمک زیادی را به تیم کاشیما آنتلرز در طول مسابقات برای رسیدن به فینال داشت. کاشیما که اولین حضور خود در فینال را تجربه می‌کند، امیداور است از تجربه دروازه خود در این فینال استفاده به اولین قهرمانی خود در آسیا برسد.

 

 


یوما سوزوکی(مهاجم – ژاپن)


سوزوکی ۲۲ ساله نامش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۶ مطرح شد، جایی که کاشیما در این به فینال رسید اما مقابل رئال مادرید شکست خورد. از آن زمان این بازیکن جوان به یکی از سلاح‌های تیم ژاپنی تبدیل شد. اگرچه او در این مسابقات برای تیم تنها ۲ گل به ثمر رسانده، اما نمی‌توان نقش کلیدی اش در تیم را نادیده گرفت. مسلما انگیزه ها و شور جوانی این ستاره که قصد دارد یکی از مردان منتخب تیم ملی ژاپن در جام ملت های آسیا باشد می تواند از نظر فنی به ساختار تهاجمی کاشیما مقابل دژ دفاعی پرسپولیس ایران قدرت بیشتری ببخشد.

 

 


سرجینیو(مهاجم – برزیل)


قبل از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمتر کسی از قاره آسیا اسم سرجینیو مهاجم ۲۳ ساله برزیلی کاشیما آنتلرز را شنیده بود.خرید جدید آنتلرز که با قراردادی قرضی و 900 هزار یورویی از سانتوس برزیل راهی جی لیگ شد حالا می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند جایی که نمی‌توان از حضور او چشم پوشی کرد. سرجینهو از مرحله یک چهارم نهایی به کاشیما با زدن ۴ گل متوالی در چهار بازی کمک کرد تا اولین فینال در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. رکوردی جالب توجه که باعث شد تا کامبک این تیم در شهر سوون کره کامل شود. سرجینهو می‌تواند تهدید بزرگی برای دروازه‌های رقیبان باشد از همین رو اگر مهاجم برزیلی تعداد گل های خود در فینال این فصل را افزایش دهد، جای تعجب نخواهد داشت.

 

 

 

 

ژاپن پرسپولیس تهران کاشیما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن پرسپولیس تهران کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان