Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان‌های ویژه ناجا وضعیت امنیتی تردد زوار را در مرزهای سه‌گانه از طریق زمینی و هوایی رصد کرده و باید گفت وضعیت امنیتی زوار مطلوب است.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، در خصوص آخرین وضعیت تردد زوار در مرز مهران، اظهار داشت: در حال حاضر تراکم جمعیت در برگشت زائران از مرز مهران را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا که در مهران حضور دارد، با بیان اینکه مأموران یگان‌های ویژه ناجا وضعیت امنیتی تردد زوار را در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران در رصد کامل داشته و از پهپادهای سبک نیز برای اشراف اطلاعاتی خود استفاده می‌کنند، اعلام کرد: بازگشت زوار در کمال امنیت، در حال اجراست و مشکل خاصی وجود ندارد.

سردار کرمی به تجدید میثاق مأموران این یگان با شهدای قلاویز اشاره و اعلام کرد: هم اینک برنامه تجدید میثاق مأموران یگان‌های ویژه ناجا با شهدای قلاویز، همان مکانی که جنگ از آنجا آغاز و تعداد زیادی از هموطنان به شهادت رسیدند، در حال برگزاری است.

وی گفت: در این یادمان کل نیروهای یگان ویژه با آرمان‌های انقلاب، دفاع مقدس و ارزش‌های 8 سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق می‌کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: مأموران یگان ویژه برای خدمت رسانی به زوار از هیچ کوششی دریغ نکرده و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، رفاهی و همچنین مردم‌یاری در صدد خدمت عاشقانه‌تر و خالصانه‌تر به مردم هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زائران اربعین حسینی یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است

فرمانده سپاه ‌استان زنجان با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است، گفت: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران و جان بر کفان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال 58 صادر کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کمترین زمان، آن‌چنان خوش درخشید که همین مسئله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند، خاطرنشان کرد: با این نامگذاری، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و می‌کند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم الهی و مکتبی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه انقلاب اسلامی را از هر گزند و آسیبی حفظ می‌کند.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است،افزود: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز سپاه با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می‌کند، افزود: همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان پاسداران و بسیجیان خوش درخشیدند.

وی با تأکید کید براینکه در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده و با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می‌کنند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج سازندگی یکی از فصل‌های درخشان بسیج است.

سردار کرمی در پایان یادآور شد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم را به پاسداران عطا کرد چرا که خدمت به مردم مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه