Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن ادبی لیراو فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی فارسی زبانان لیراو را با عنوان «عطر شالیزار» و با صدای «ما آمده ایم تا دوباره صدای مستقل شعر ایران باشیم» منتشر می کند.

دبیر دوازدهمین دوره جایزه ادبی فارسی زبانان لیراو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: صدای مستقل ادبیات فارسی زبانان لیراو بار با همکاری انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان گلستان به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای ادبی نو وخلاقانه در حوزه شعر شمال کشور به جامعهٔ ادبی ایران زمین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قدسی براتی افزود: فراخوان جایزه ادبی فارسی زبانان لیراو این دوره به شاعران استان های گیلان، مازندران، گلستان و شاعران خارج از کشور این سه استان اختصاص یافته و برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شرایط ارسال اثر، اظهارداشت: قالب اثر ارسالی فقط شعر سپید است و حجم ارسالی هر اثر  یک صفحه می باشد.

 

دبیر دوازدهمین دوره جایزه ادبی فارسی زبانان لیراو خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این دوره ادبی تا پایان بهمن مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه دوره ارسال کنند.

 

یه گفته وی، آثار ارسالی سروده یک سال گذشته شاعر باید باشد، آثارارسالی منتخب برگزیده جای های دیگری نبوده و در جایی چاپ نشده باشد. هر شاعر فقط می تواند حداکثر سه اثرخود را درقالب یک فایل ارسال کند.

 

براتی با بیان اینکه داوری ها در دو مرحله انجام می شود، افزود: به برگزیدگان تندیس لیراو و بسته های فرهنگی و هنری اهدا خواهد شد و همچنین به صاحبان آثار ارسالی به عوامل لیراو اجازه می دهند تا اثرشان را در کتابی گردآوری و همچنین در دوماهنامه چامه چاپ کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مجلس رای اعتماد مجلس شورای اسلامی زائران اربعین حسینی بیرجند مرز مهران جلسه رای اعتماد جایزه ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان