Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: من هیچ مشکلی با بازیکنان پرسپولیس ندارم و با سید جلال حسینی و سیامک نعمتی دوست صمیمی هستم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمد صادق بارانی در مورد مساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در زمین ناهموار تختی دو تیم خوب بازی کردند و به یک امتیاز قانع شدیم.

وی در مورد درگیری هایی که با بازیکنان پرسپولیس پیش آمد گفت: من در درگیری ها نبودم و اگر اتفاقی هم در فوتبال پیش می آید نباید زیاد آن را بزرگ جلوه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هیچ مشکلی با پرسپولیس و بازیکنانش ندارم. سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی از دوستان صمیمی من هستند. شاید فوتبال مدتی بی حاشیه بوده و حواشی این مسابقه خیلی بزرگنمایی شد. 

بارانی تاکید کرد: در زمین هم به علیپور گفتم که امیدوارم قهرمان آسیا شوید. باور کنید پرسپولیس نماینده ایران است و همه ما دوست داریم که این تیم قهرمان شود. همه فوتبالیست ها عضو یک خانواده هستیم و باید سعی کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • طوفان رفقای صمیمی؛ هت تریک سوارز، گلات لیونل مسی (فیلم)
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان