Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کاپيتان تيم ملي مردان کاراته مي گويد چند تيم سرسخت و مدعي در بيست و چهارمين دوره مسابقات جهاني حضور دارند، اما تيم ملي ايران به عنوان يکي از قدرتهاي برتر آماده چالشي بزرگ است تا براي سومين بار بر قله کاراته جهان بايستد.
به گزارش آريا، ذبيح اله پورشيب در گفت و گو با سايت فدراسيون كاراته اظهار داشت: ژاپن، تركيه، آذربايجان، مصر، كرواسي، صربستان و فرانسه تيم هاي مدعي، خوب و سرسختي هستند و اميدوارم تيم ما هم كه يكي از مدعيان است و عنوان قهرماني 2 دوره پيش را در كارنامه دارد امسال هم بتواند سومين قهرماني پي در پي را كسب كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تمام تلاشم و تمركزم براي كسب مدال طلا است كه اميدوارم با لطف خداوند اين اتفاق بيفتد.
پورشيب گفت: قهرماني آسيا، 2 مرحله ليگ هاي جهاني و بازيهاي آسيايي مسابقاتي بود كه امسال در آن حضور داشتم كه حاصل آن 4 مدال بود و انشاالله در مسابقات جهاني اسپانيا هم بتوانم خوشرنگ ترين مدال انفرادي و تيمي را كسب كنم.
وي افزود: تيم قدرتمندي داريم و با برنامه و تمرينات خوبي كه پشت سر گذاشته ايم خودمان را براي چالش بزرگ آماده كرده ايم. همه حريفان روي ما شناخت دارند و همه براي كسب نتيجه به ميدان اسپانيا گام مي گذارند. فدراسيون هم تا جايي كه توان داشته از تيم ملي حمايت كرده واميدوارم بتوانيم جواب اعتماد و حمايت فدراسيون، كادر فني، جامعه كاراته و مردم را بدهيم.
كاراته كاي وزن منهاي 84 كيلوگرم تيم ملي بزرگسالان در مورد اصلي ترين حريفانش در اين مسابقات گفت: با 10 نفر برتر رنكينگ جهاني بيش از سايرين مسابقه داده ام و شناخت كاملي از حريفانم دارم. البته هر مسابقه اي از لحاظ روحي و بدني شرايط خاص خودش را دارد و اينكه در روز مسابقه ورزشكار در چه وضعيتي باشد بسيار مهم است.
پورشيب ادامه داد: با رياتارو آراگا، اوگور آكتاش، تزانوس و مامايف بيشتر از بقيه بازيكنان مبارزه كرده ام و اين نفرات هم جز نفرات اول تا پنجم رنكينگ هستند و اميدوارم اين شناخت و تجربه اي كه در3 دوره مسابقات جهاني كسب كرده ام در اين دوره به من كمك كند و به نحو احسن بتوانم از آن استفاده كنم.
وي در مورد اينكه گفته مي شود، آراگا گربه سياه شما در مسابقات است، گفت: البته در چند مسابقه اخير من گربه سياه او شده بودم. آراگا حريف قابل احترام، خوب، عنوان دار و باهوشي است و همه خصوصيات يك بازيكن خوب را دارد. درست است كه در چند مسابقه نتيجه را واگذار كردم اما اختلاف زياد نبوده و به هر حال در مسابقات مهم و حساس كه هر دو كاراته كا در يك سطح باشند اين اتفاق هم مي افتد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد

سیروس اجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاطمه عروجی با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته ازبکستان و درخشش در مسابقات بین المللی برای اولین بار در عرصه ورزش غرب خراسان تاریخ ساز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب با بیان اینکه در این مسابقات سه نوجوان ورزشکار دختر از شهرستان خوشاب به عنوان نماینده تیم ملی کاراته ایران از خراسان رضوی در مسابقات ازبکستان شرکت داشتند، گفت: حضور نوجوانان ورزشکار خوشابی در مسابقات آسیایی تیم ملی و کسب مقام دومی در مسابقات کاراته افتخار بزرگی برای شهرستانی است که از نظر امکانات ورزشی محروم‌است و برای ۳۵ هزار نفر یک سالن ورزشی دارد.

وی با تاکید بر حمایت مسؤولان ورزشی و ادارات دولتی از هویت سازی دختران خوشابی در عرصه‌های فرهنگی برای ادامه راه این ورزشکاران ودرخشش آنها در عرصه‌های ورزشی افزود: مسابقات بعدی در کشور عمان برگزار می‌شود که امیدواریم مسؤولان با حمایت‌های خودشان از حضور این قهرمان خوشابی در عرصه‌های بین المللی و آسیایی حمایت و کمک‌های لازم انجام دهند.

اجنوردی با بیان اینکه درخشش ورزشکاران خوشابی در عرصه بین المللی باعث شده است که ورزشکاران دیگر با انگیزه بیشتری برای فتح قله‌های بزرگ اقدام کنند، افزود: کسب مقام نایب قهرمانی توسط دختر نوجوان ایرانی از شهرستان خوشاب در حالی رخ داده است که برخی از شهرستان‌های بزرگی که مدعی ورزش هستند نتوانستند مقامی در عرصه‌های بین المللی کسب کنند.

کد خبر 6097982

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟