Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش سابق تکواندوی ایران درخصوص شرایط خود به صحبت پرداخت.

طرفداری- محمد باقری معتمد، در خصوص برگزاری سمینار‌های آموزشی در کشور‌های مختلف اظهار داشت:

از ابتدای سال ۲۰۱۸ سیمنار‌های آموزشی را در کشور‌های فرانسه، بلژیک و هلند آغاز کردم. حدود ۴ ماه بعد دعوتنامه‌ای از کشور آمریکا برایم ارسال شد و یک سمینار هم در این کشور برگزار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، وی افزود:

چندی پیش یک دعوتنامه دیگر از کشور هند به دست ما رسید که به همراه تیمم در این کشور حاضر شدم و روش صحیح تکنیک و تاکتیک تکواندو را آموزش دادیم و تا الان بازتاب خوبی از این سمینار‌ها گرفته‌ایم و مطمئنا این کار را ادامه خواهیم داد.

ملی‌پوش سابق تکواندو در واکنش به اینکه چرا برگزاری این سمینار‌ها در سکوت خبری انجام می‌شود، تصریح کرد:

خیلی از بچه‌های هم نسل من به این سمینار‌ها می‌روند و اخبار آنها از سوی فدراسیون پوشش داده می‌شود، اما من نیازی به این مسائل ندارم و کارم را انجام می‌دهم. همه می‌دانند من اهل تبلیغات و بازارگرمی نیستم و این سمینار‌ها منبع درآمد من است و قرار نیست برای پیشرفت کارم از کسی خواهش و تمنا کنم تا اخبار مربوط به آن را پوشش دهد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود یک پیشنهاد از کشور آمریکا برای مبارزه کردن در این کشور به دستش رسیده، اظهار داشت:

بله، این پیشنهاد را تأیید می‌کنم، اما من و خانواده‌ام دوست نداشتیم به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهیم و آن را رد کردم. البته چند پیشنهاد اروپایی هم برای بازی کردن دارم، اما هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکردم.

دارنده مدال نقره المپیک لندن ادامه داد:

در سه سال گذشته سخت‌ترین روز‌های دوران ورزشی خود را سپری کردم و دیگر صحبت کردن از اختلاف نظر و مشکلاتم با مسئولان فدراسیون تکواندو تکراری شده است و همه می‌دانند که آقایان چه بلایی سر من آوردند، اما با این حال تمریناتم را ادامه دادم و هنوز از دنیای قهرمانی خداحافظی نکردم. اگر پیشنهادی باب میلم به دستم برسد احتمال دارد به شیاپ‌چانگ برگردم و برای کشور دیگری مبارزه کنم.

معتمد در پایان خاطرنشان کرد:

در حال ساخت یک مستند از زندگی خودم هستم که از بچگی تا تمام سختی‌های دوران ورزشی من در این مستند به تصویر کشیده خواهد شد. فعلا مشخص نیست این مستند به چه صورتی به نمایش دربیاید، اما در حال تکمیل آن هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه کردستان عصر چهارشنبه در افتتاحیه این سمینار اظهار کرد: همه علوم با شدت و ضعف خاص نیازمند دانش ریاضی هستند اما متأسفانه به دلیل اینکه نتوانسته‌ایم ارتباط مناسبی بین علوم با تعریف رشته‌های بین رشته‌ای برقرار کنیم.

حامد قادرزاده، هدف از برگزاری سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‎‌ها را شناخت دانشمندان حوزه‌های مختلف و ایجاد ارتباط بین بخشی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: اگر بخواهیم کشور توسعه یافته‌ای داشته باشیم، نیازمند دانش ریاضی هستیم چون بر اساس شناختی که از محیط به وجود می‌آید، باعث خواهد شد هزینه تمام شده بسیاری از فعالیت‌ها به حداقل برسد.

وی یادآور شد: امیدواریم در این سمینار علاوه بر فعالیت‌های تخصصی، برگزار کارگاه و ارائه مقاله به چند نکته از جمله درک اهمیت علم ریاضی و اینکه پایه اصلی بسیاری از فعالیت هاست، کمک کند و این مفهوم را نهادینه کند که ریاضیات برای پیشرفت و توسعه ضروری است و نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها با همکاری انجمن ریاضی ایران، دانشگاه فرهنگیان کردستان و بنیاد نخبگان استان کردستان در سنندج آغاز به کار کرد و تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه کردستان ادامه دارد.

کد خبر 6094585

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!