Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@16:07:35 GMT

(تصاویر) دیدار نخست‌وزیران هند و ژاپن در توکیو

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۲۷۹۹

(تصاویر) دیدار نخست‌وزیران هند و ژاپن در توکیو

روز یکشنبه دو نخست وزیر  در ملاقاتی در اقامتگاه ییلاقی آبه در استان یاماناشی واقع در مرکز ژاپن بر تقویت مناسبات از جمله در عرصه تجارت و اقتصاد تاکید کرده اند.
این دو سیاستمدار  به مدت ۹۰ دقیقه دیدار کرده و شام را با هم صرف نمودند. مودی نخستین رهبر یک کشور خارجی است که پس از انتخاب دوباره آبه به عنوان رییس حزب حاکم به این کشور دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت خارجه ژاپن در بیانیه‌ای آورده است رهبران دو کشور در این دیدار درباره مساله هسته‌ای کره شمالی و فرایند خلع سلاح شبه جزیره کره هم گفتگو کرده اند. بر اساس این گزارش هر دو طرف از یک کارخانه ربات سازی در ناحیه یاماناشی بازدید کردند و درباره راه‌های گسترش مناسبات تجاری با یکدیگر رایزنی کردند.
مودی و آبه از سال ۲۰۰۵ میلادی به این طرف هر سال با یکدیگر دیدار کرده اند تاکنون نیز نخست وزیران ژاپن و هند ۱۱ بار نشست سران برگزار کرده اند.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: هند ژاپن توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین