Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@18:51:10 GMT

دردسر شیرین هافبک‌های انگلیسی برای چلسی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۳۲۸۳

دردسر شیرین هافبک‌های انگلیسی برای چلسی

به گزارش وانانیوز، 

پس از بازنشسته شدن دو اسطوره چلسی در تیم‌های دیگر، حالا گری کیهیل تنها عنصر انگلیسی قدیمی تیم است که او نیز نیمکت نشین شده و جایگاهش را در ترکیب از دست داده و رو به جدایی از باشگاه است. در وضعیتی که جای خالی بازیکنان انگلیسی در ترکیب چلسی به خوبی حس می‌شود، حالا دو بازیکن جوان یعنی راس بارکلی و روبن لوفتوس چیک، توانسته اند خود را در ترکیب ساری جا بیندازند و شرایط را برای بازی کردن تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در خط دفاع و دروازه و همینطور خط حمله، خبری از حضور بازیکنان جوان انگلیسی حتی به عنوان یار جانشین (به جز کالوم هادسون) نیست، این دو هافبک انگلیسی کار ساری را در انتخاب بازیکن بسیار سخت کرده اند.

 

 

 

 

خط میانی چلسی تحت هدایت ساری به شدت رقابتی شده است. در ابتدای فصل، راس بارکلی و لوفتوس چیک، کاملا نیمکت نشین جورجینیو، کواچیچ و کانته شده بودند. با این حال، هر دو بازیکن سخت تلاش کردند تا توسط ساری، فرصت بازی کردن پیدا کرده و از این فرصت به بهترین شکل استفاده برده اند.

 

حالا بارکلی 3 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده که شامل گل دقیقه 96 مقابل یونایتد و گل روز گذشته مقابل برنلی می‌شود. او با یک شوت دیدنی از راه دور، دروازه حریف را باز کرد و تیمش را به برتری مطمئنی رساند.  اما لوفتوس چیک نیز با روندی مشابه، عملکرد بسیار خوبی داشت. او در دیدار لیگ اروپا مقابل باته بوریسوف توانسته بود هت تریک کند. هر چند که مقابل برنلی، از روی نیمکت بازی را آغاز کرد، ولی با ورودش به زمین گلزنی کرد تا کار ساری را برای انتخاب بازیکن سخت تر از قبل کند.

 

حال باید دید که ساری در نهایت کدام یک از بازیکنان با استعداد خط میانی اش را نیمکت نشین انگلیسی ها خواهد کرد. بارکلی تا به اینجا به صورت چرخشی با کواچیچ بازی کرده است. لوفتوس چیک نیز جانشین پدرو شده و بدین ترتیب می‌توان گفت که او شانس بیشتری نسبت به بارکلی برای فیکس شدن در ترکیب دارد. ساری نیز روز گذشته، این موضوع را "مشکلی خوب" توصیف کرده بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!