Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@11:11:20 GMT

منازعه منجر به قتل در شهرستان اسفراین

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۳۴۸۸

به گزارش ایلنا، یک فقره منازعه منجر به قتل در شهرستان اسفراین رخ داده است که کریمی در تشریح چگونگی وقوع این قتل اظهار داشت: حدود ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۸/۴و در نتیجه یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان های شهر اسفراین، مردی ۳۴ ساله بوسیله جسمی نوک تیز از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح و به علت نوع و شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی منشأ بروز این درگیری را، اختلاف قبلی فی مابین طرفین منازعه دانست و تصریح کرد: طرفین از قبل با هم اختلافاتی داشته اند بطوریکه این تنش ها در شب درگیری به اوج خود رسیده و به جهت عدم کنترل خشم و عصبانیت، با تسویه حساب خونین پایان یافت.

این مقام قضایی در ادامه افزود: جهت رسیدگی به این موضوع، پرونده قضایی تشکیل و به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین ارجاع شده و در حال حاضر دو نفر به اتهام مشارکت در قتل عمدی با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برند و تحقیقات تکمیلی درباره علت دقیق بروز حادثه و دیگر انگیزه های احتمالی و دخالت دیگر ایادی مرتبط، تا روشن شدن سایر ابعاد ماجرا کماکان ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قتل منازعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت

سرهنگ " محمد رستمی" گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت  مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و  دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد