Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@12:33:45 GMT

۱۱۰ مددجوی اردوگاه فشافویه به مرخصی اربعین رفتند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۳۵۴۷

۱۱۰ مددجوی اردوگاه فشافویه به مرخصی اربعین رفتند

مدیر اردوگاه فشافویه از اعطای مرخصی برای ۱۱۰ نفر از مددجویان این مرکز به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه، «شمس زارع»، مدیر اردوگاه فشافویه از اعطای مرخصی برای ۱۱۰ نفر از مددجویان این مرکز به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مرخصی با همکاری و هماهنگی سرپرست دایره نظارت بر محکومان مواد مخدر و روانگردان استان تهران و حجت الاسلام فیروزجائی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها و  بر اساس آیین نامه و بخشنامه های موجود و با تلاش و بررسی‌های صورت گرفته در واحد قضایی این مرکز به ۱۱۰ نفر از مددجویان واجد شرایط جهت شرکت در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام مرخصی اعطاء شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مجلس مرز مهران زائران اربعین حسینی اردبیل موکب اربعین بیرجند رای اعتماد اردوگاه فشافویه مددجو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران پیش ازظهر پنجشنبه در آئین اهدای دو هزار سری سبد کالای معیشتی بین نیازمندان در ساری با بیان اینکه در سال گذشته هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند دراستان توزیع شد، افزود: امسال این میزان برای ۱۰ هزار و ۴۰۰ زوج هدفگذاری شده است.

وی با تاکید بر مشارکت دستگاه‌های مختلف برای تأمین نیازمندی‌ها تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان امری لازم و ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در حوزه توانمندسازی باید برای ایران قوی برنامه ریزی کنیم و از این رو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه بین مددجویان در مرحله اول در ساری توزیع می‌شود.

معافی یادآور شد: سال قبل چهار هزار سرپرست خانوار در استان توانمندسازی شدند.

کد خبر 6064108

دیگر خبرها

  • عیدی ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان بهزیستی واریز نشد؟
  • ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر به مرخصی رفتند
  • مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین