Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@18:29:56 GMT

صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز خروج از کشور در قم   

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۳۷۱۷

صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز خروج از کشور در قم   

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی ناجای قم، ولی ترابی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: از نیمه دوم شهریورماه سال جاری تاکنون برای بیش از 15 هزار نفر از مشمولان زائر اربعین حسینی(ع) اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه علمیه استان، متقاضیان جریمه مشمولان غایب و متقاضیان کارت معافیت و پایان خدمت هوشمند، مجوز خروج از کشور به مقصد کشور عراق صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به درخواست مشمولان و فراهم کردن زمان لازم برای سایر امورات خروج از کشور شامل اخذ گذرنامه، اخذ ویزا و جهت پیوستن آنان به خیل عظیم راهپیمایان اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)، بررسی درخواست بیش از 80 درصد متقاضیان مذکور به صورت اینترنتی انجام و مابقی نیز به صورت حضوری و با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی استان صورت پذیرفته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت موضوع و سهیم شدن کارکنان معاونت در این امر معنوی، روز های منتهی به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، کارکنان این معاونت از ساعت 7 الی 17 در محل کار حاضر بوده و به درخواست زائران رسیدگی شده است. 
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان نیز گفت: امسال استقبال مردم براي شرکت در پياده روي اربعين نسبت به سال گذشته افزایش 12 درصدي داشته است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: با تلاش مضاعف کارکنان اداره مهاجرت و گذرنامه استان در 2 ماهه منتهي به اربعين، اقدامات لازم برای صدور 28 هزار جلد گذرنامه توسط ناجا انجام شد و ميزان تقاضا گذرنامه نسبت به سال گذشته کاهش 8 درصدي داشته که علت آن اخذ گذرنامه در سنوات قبل و تداوم اعتبار آن‌هاست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم بيان کرد: ارائه خدمات به عاشقان حسيني در ايام اربعين(ع)، برگ زرين و مدال افتخاري است که در کارنامه فرماندهي انتظامي استان ثبت مي‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یاسر خواجه بی شک گفت: با تصویب اعضاء کمیسون ماده ۲۳ قانون الحاق مقررات مالی دولت، ساختمان جدید برای دانشکده پرستاری مراغه در فضایی به مساحت ۵ هزار ۲۰۰ متر مربع تصویب شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه سازمان برنامه و بودجه، ۵۰ درصد این طرح از منابع عمومی دولت و ۵۰ درصد باقیمانده از محل سایر منابع تامین خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در ادامه گفت: فضای آموزشی این دانشکده تا قبل از تصویب این طرح، حدود ده هزار متر مربع بود که با احداث ساختمان جدید دانشکده، فضای آموزشی آن ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

خواجه بی شک افزود: در پیوست تصویب این طرح آمده که رعایت تکالیف زیست محیطی و پدافند غیرعامل در احداث و اجرای این پروژه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب ردیف جدید در پیوست شماره یک قانون بودجه سنواتی کل کشور درج خواهد شد.

هم اکنون یک هزار و ۸۰ نفر دانشجو در دانشکده علوم پزشکی مراغه تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • بازگرداندن دست بند طلا به صاحبش
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم