Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:12:58 GMT

تجمع دانش آموزان استان مرکزی همزمان با ۱۳آبان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۴۱۹۷

تجمع دانش آموزان استان مرکزی همزمان با ۱۳آبان

حجت الاسلام عباس هاشمی از تجمع دانش آموزان در روز یکشنبه سیزدهم آبان در مصلای بیت المقدس اراک خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تجمع دانش آموزان در روز یکشنبه سیزدهم آبان در مصلای بیت المقدس اراک خبر داد و به  خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این تجمع با حضور دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم راس ساعت ۹ صبح و با سخنرانی حجت الاسلام کاظم سپاسی مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در تجمع و تظاهرات روز 13 آبان شرکت می کنند افزود: هدف از این تجمع استکبارستیزی و اتحاد هر چه بیشتر میان آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و حرکت در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: مجاهد شهید حسین فهمیده، نمونه بارز دانش‌آموزان مجاهد و ایثارگر بود که با درک مسئولیت‌ اجتماعی به دفاع از اسلام پرداخت و جان خود را در این راه تقدیم کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: دانش آموزان استان مرکزی امسال نیز مانند سال ‌های گذشته با حضور تاریخ‌ ساز خود در این تجمع شرکت می کنند و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های اسلام، انقلاب و رهبری اعلام و ایستادگی اشان را در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان به نمایش می گذارند.

 

در روز13 آبان زنگ استکبار ستیزی در مدارس نواخته می شود و دانش آموزان حاضر در مدرسه شاهد ندای مرگ بر استکبار سر خواهند داد.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مرز مهران زائران اربعین حسینی مجلس موکب اربعین کربلای معلی کربلا بیرجند ۱۳ ابان روز دانش آموز راهپیمایی 13 آبان روز 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!