Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:03:37 GMT

برگزاری عزاداری اربعین در حسینیه اعظم زنجان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۴۲۵۱

برگزاری عزاداری اربعین در حسینیه اعظم زنجان

مجتبی شهامی در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه های حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین اشاره کرد و گفت: به مناسبت  فرارسیدن اربعین حسینی مراسم عزاداری از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین خبر داد و گفت: فردا سه شنبه هشتم آبان مصادف با  روز اربعین هم پس از مراسم عزاداری دسته عزاداری به سمت امامزاده سید ابراهیم حرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مراسم عزاداری در حسینیه اعظم زنجان به مدت سه شب ادامه دارد.

کد خبر 4444855

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی زنجان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز موکب سنندج یاسوج مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان