Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:56:16 GMT

ماموریت زارع برای نجات قوی زیبا

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۴۲۹۰

هافبک سابق و محبوب قوی سپید انزلی باردیگر به این تیم بازگشته است اما حالا دستیار ممی احمدزاده روی نیمکت ملوان است.

به گزارش" ورزش سه" رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران در هفته نهم برگزار شد و ملوان در ادامه نتایجش در این فصل شکست خورد با این تفاوت که در این بازی نیمکت این تیم چهره ای متفاوت و البته آشنا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از محمد احمدزاده که باردیگر سرمربیگری قوهای سپید فوتبال ایران را به عهده گرفته ، مازیار زارع کاپیتان سابق این تیم حالا یکی از مربیان کادرفنی این تیم است.


مازیار در لیگ چهارم بود که به عنوان سیروس قایقران جدید ملوان به فوتبال ایران معرفی شد. با فیزیک مناسب، قدرت بدنی و رهبری بالا در تیم و شوت های دقیق و محکمش خیلی زود در تیم جوان ملوان تبدیل به ستاره ای محبوب شد. او در تمام این سال هایی که فوتبال انزلی در نبود قایقران به دنبال چهره ای برای پرکردن جای خالی بزرگ او بود، نزدیک ترین بازیکن به اسطوره فوتبال انزلی بود. او در مجموع 8 سال حضورش در تیم ملوان  201 بازی و سپس برای پرسپولیس 89 بازی انجام داد.


زارع در کنار احمدزاده اولین حضورشان روی نیمکت ملوان با یک باخت همراه بود و حالا قوی سپیدانزلی با توجه به کسر 6 امتیازی که در ابتدای فصل از آن ها کم شد شرایط خوبی ندارد و در انتهای جدول قرار دارد. با این حال بازگشت ملوانی های قدیمی به این تیم به خصوص احمدزاده و زارع که یادآور روزهای خوش ملوان در لیگ برتر است شاید باردیگر موجب اوج گیری این تیم محبوب و دوست داشتنی شهر انزلی شود.

 

مازیار زارع ملوان بندرانزلی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مازیار زارع ملوان بندرانزلی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم) حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد