Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: 216 اتوبوس از این استان برای جا به جایی خیل زائران اربعین حسینی به مرزهای سه گانه کشورهای ایران و عراق اعزام شد.

احسان منصور کیایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در سمنان افزود: در روزهای گذشته ناوگان جاده ای استان بیش از هشت هزار و 800 زائر سمنانی را برای حضور در آیین اربعین حسینی به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه جابه جا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: اقدامات ستاد هماهنگی مراسم اربعین و صنوف حمل و نقل جاده ای استان سمنان در تسهیل جا به جایی مسافران در روزهای گذشته بسیار ارزشمند و هماهنگ بوده است.
منصورکیایی ادامه داد: در این ایام 161 دستگاه از استان سمنان به مرز مهران ، 53 دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه و 2 دستگاه به مرز چذابه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در روزهای گذشته امکانات و تجهیزات خادمان استان سمنان ، با 32 دستگاه انواع کامیون از سوی صنوف حمل و نقل جاده ای کالا به صورت داوطلبانه و مردمی جا به جا شدند .
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: صنوف حمل و نقل جاده ای استان با بهره مندی از توان حداکثری آماده ارائه خدمات برای بازگشت زائران استان سمنان از مرزهای مهران، چذابه و شلمچه است.
به گزارش ایرنا، به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه ها استان سمنان، رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد ، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141 ، سامانه تلفن گویا و بخش پاسخگویی 141، وب سایت www.141.ir و صندوق پستی 3773- 14155 به سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.
سال گذشته دست کم 2 میلیون مسافر و بیش از هشت میلیون تن کالا به وسیله ناوگان عمومی استان سمنان جا به جا شدند.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل اربعين اعزام اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره

مدیر حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اختصاص ۳ کاروان برای اعزام زائران به حج عمره از استان کرمان، گفت: اعزام زائران، ۸ اردیبهشت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان کرمان افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

او اظهار کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود