Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از کسب مدال نقره مسابقات آزاد مهارت ( اورسیا ) توسط رضا رزوان جوان نخبه مهارتی کردستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، سید جمیل احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات آزاد مهارت روسیه از تاریخ 2 تا 6 آبان ماه سال جاری در شهر یکاترینبورگ روسیه و با حضور 473 رقابت کننده و 540 کارشناس از کشورهای ایران، روسیه، بلاروس، برزیل، سوئیس، انگلستان،  هند، قزاقستان، مغولستان و عربستان در 22 رشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی افزود: در این دوره از رقابت ها رضا رزوان به عنوان رقابت کننده کشورمان در رشته تأسیسات الکتریکی به همراه کارشناس رشته، فاروق محمدامینی از استان فرهنگی کردستان حضور یافتند .

 

وی تصریح کرد: رقابت در این رشته بین 18 شرکت کننده و طی مدت 3 روز (18 ساعت) انجام شد که خوشبختانه این جوان برومند کردستانی توانست مدال نقره این دوره از مسابقات را در رشته تاسیسات الکتریکی کسب کند.

 

احمدی در خاتمه گفت: در پایان این مسابقات برای تمامی شرکت کنندگان پاسپورت مهارتی صادر و همچنین به برگزیدگان مدال اعطا شد.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مجلس اربعین رای اعتماد مجلس شورای اسلامی زائران اربعین حسینی جلسه رای اعتماد مرز مهران کربلای معلی جوان کردستانی مسابقات آزاد مهارت مدال نقره روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان