Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:05:30 GMT

رژیم صهیونیستی در مرز غزه رزمایش برگزار کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۴۹۸۳

رژیم صهیونیستی در مرز غزه رزمایش برگزار کرد

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) در مرز غزه با سرزمین های اشغالی فلسطین، رزمایش نظامی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، شمار زیادی از نظامیان صهیونیست به همراه خودروها و تجهیزات نظامی و بالگرد در مرز غزه مستقر شدند.
رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند که ساکنان شهرک های صهیونیستی نیز صدای شدید انفجار ناشی از این رزمایش را خواهند شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه های صهیونیست مدعی شدند که این رزمایش چند روز پس از اعلام حمله موشکی 'جنبش جهاد اسلامی' به شهرک های صهیونیستی با 51 موشک صورت گرفت . این در حالی است که رژیم اشغالگر بیش از 93 موشک به مناطق مسکونی غزه شلیک کرد.
فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی با اعلام آماده باش کامل در مرزهای نوار غزه از تداوم رزمایش خبر دادند.

** جهاد اسلامی پاسخ شهادت سه کودک فلسطینی قریب الوقوع است
جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که مقاومت فلسطین به جنایت کشتار سه کودک فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و راه پیمایی بازگشت در 'رفح' و اردوگاه 'جبالیا' به زودی پاسخ مناسب خواهد داد.
این جنبش با اعلام این مطلب که قاتلان صهیونیست با تداوم کشتار کودکان فلسطینی و غیرنظامیان، قوانین و قراردادهای بشر دوستانه را علنا زیر پا گذاشته است، تاکید کرد که رژیم اشغالگر به دروغ ادعا می کند که این کودکان فعالیت نظامی داشته اند، در حالی که آنها هیچ ارتباطی با فعالیت های سیاسی و نظامی ندارند.
فلسطینان صبح امروز با برگزاری تظاهرات در رفح و اردوگاه جبالیا به کشتار سه کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.
'داود شهاب' رئیس دفتر مطبوعاتی جهاد اسلامی تظاهرات مردم فلسطین و درخواست پاسخ مناسب به کشتار سه کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را نشانه آگاهی آنها دانست.
وی افزود: مقاومت تا تحقق حقوق کامل فلسطینیان از پا نخواهد نشست.
منابع فلسطینی یکشنبه شب گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه، سه کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.
حمله رژیم صهیونیستی با پهپاد و به منطقه «الشرقیه» در حدفاصل خان یونس و دیر البلح انجام شده است.
این منابع خبری افزود: ارتش رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن گروه های امدادی و هلال احمر فلسطین به محل حمله و نجات زخمی شدگان می شوند.
خاورم** 1453**1651

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جهاد اسلامي رژيم صهيونيستي هشدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود

به گزارش ایرنا، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد