Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:24:24 GMT

هشتگ نامه-انقلابی در خراسان‌رضوی ترند شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۵۵۱۲

هشتگ نامه-انقلابی در خراسان‌رضوی ترند شد

پس از حمله تند اصلاح‌طلبان به آیت‌الله یزدی، کاربران فضای مجازی در خراسان رضوی از موضع گیری ایشان نسبت به دیدار اشتباه آیت‌الله شبیری زنجانی با برخی سران فتنه حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، پس از انتشار تصاویری از آیت‌الله شبیری زنجانی در فضای مجازی مبنی بر دیدار ایشان با برخی شخصیت‌ها ازجمله آیت‌الله سید محمد موسوی‌خوئینی‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خاتمی(از شاگردان قدیمی ایشان)، عبدالمجید معادیخواه، غلامحسین کرباسچی؛ آیت‌الله محمد یزدی نامه‌ای خطاب به این مرجع تقلید منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آیت‌الله محمد یزدی خواستار رعایت آنچه «شئون مرجعیت» خوانده است، شد. پس از انتشار این نامه اصلاح‌طلبانی همچون وزیر ارشاد، علی مطهری، الیاس حضرتی و علی شکوری راد نسبت به نامه  آیت‌الله یزدی واکنش نشان دادند و نوشتند:

پس‌ازآن کاربران فضای مجازی در خراسان رضوی و مشهد مقدس، پایتخت فرهنگی جهان اسلام نسبت به هجمه‌های انجام‌شده نسبت به آیت‌الله یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه واکنش نشان دادند و از موضع ایشان نسبت به دیدار اشتباه آیت‌الله شبیری زنجانی با برخی سران فتنه با ترند کردن هشتگ #نامه_انقلابی حمایت کردند.

برخی از کاربران فضای مجازی این اقدامات اصلاح‌طلب‌ها را در جهت ایجاد تفرقه میان علمای دین دانستند و برخی این اقدام را مخالف واجب امربه‌معروف دانستند.

امینی فر، از فعالان سیاسی مشهد در توئیتی نوشت خود بزرگان در درس اخلاق می‌فرمایند همه به تذکر نیاز دارند پس #نامه_انقلابی آقای یزدی امری معمول است اما غیرمعمول این است که عده‌ای که موقعیتش پیش بیاید لائیک می‌شوند و تقلید را کار میمون می‌دانند از بک بزرگ برای تفرقه علیه بزرگ دیگر استفاده می‌کنند.

رضا عابدی گناباد، استاد دانشگاه و تحلیل گر سیاسی نیز در حساب توئیتری خود نوشت:

سجاد سلیمی، خبرنگار و تحلیلگر سیاسی و اجتماعی نیز اینگونه واکنش نشان داد:

پس از آن نیز دیگر کاربران فضای مجازی نیز اینگونه واکنش نشان دادند؛

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نسایی صبح چهارشنبه در حاشیه ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی به خبرنگاران اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی ولایتمدار و همراه انقلاب و نظامی جمهوری اسلامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات بسیار خوب و دومین استان کشور از نظر بیشترین میزان مشارکت شدند.

نسایی ادامه داد: مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف جمعه این هفته ۲۱ اردیبهشت ماه برای انتخابات نماینده خود پای صندوق رأی خواهند رفت و به کاندید مورد نظر خود رأی خواهند داد.

وی با بیان اینکه مسئولین نظارتی و اجرایی نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد، یادآور شد: همه چیز از نظر امنیتی، اجرایی و … برای برگزاری دور دومین دور انتخابات مجلس در این سه شهرستان که یک حوزه انتخابیه محسوب می‌شود، مهیا خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است، گفت: ما تکلیف داریم که از این امانت و حق مردم به درستی حراست کنیم.

نسایی ادامه داد: بعضی از شبهه‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود که فلان ارگان و یا فلان مسئول طرفدار یک کاندید خاص است که ما در سیستم دادسرا بررسی کردیم و دریافتیم که این شبهات دروغ محض است.

وی یادآور شد: توصیه به نامزدهای مجلس این است کسی که می‌خواهد وارد مجلس قانونگذاری شود خود باید عمل کننده به قانون باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی یادآور شد: روز شنبه پایان رقابت‌ها است و همه باید همراه و کمک کننده کسی باشند با رأی مردم نماینده مجلس می‌شود.

کد خبر 6100336

دیگر خبرها

  • حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا