Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:18:25 GMT

حفار غیرمجاز در نیشابور دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۵۷۱۳

حفار غیرمجاز در نیشابور دستگیر شد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز در محدوده کال شور توسط فردی سودجو، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری این شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به همکاری مأموران حفاظت میراث فرهنگی و مأموران کلانتری این شهرستان، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند که فرد سودجو با ارائه یک برگ مجوز، اعلام کرد هماهنگی‌های قانونی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد مجوز مذکور جعلی می‌باشد، ادامه داد: این متهم دستگیر و برای جلوگیری از ادامه فعالیت وی، برخی وسایل کاری و هم چنین یک دستگاه گریدر، لودر، تراکتور و بلدوزر نیز در محل توقیف شد.
دهقان پور گفت: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام//ف. ش   وسایل کار حفار غیر مجاز در نیشابور توقیف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ صیاد غیرمجاز حلوا سفید در آب‌های قشم دستگیر شدند

ایسنا/هرمزگان فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: در فصل ممنوعیت صید حلوا سفید یک فروند لنج صیادی و ادوات صید غیرمجاز در آب‌های قشم توقیف و ۱۱ متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، سرهنگ مسعود احسانی امروز ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به فصل ممنوعیت صید حلوا سفید اظهار کرد: ماموران حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم در محدوده باسعید و یک فروند لنج غیرمجاز، ۱۵۰ کیلوگرم ماهی مخلوط به همراه ادوات و یک دستگاه تور پرساین غیرمجاز حلواسفید کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه ۱۱ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: اکیپ گشت دریایی این پایگاه با گشت زنی در منطقه‌های خورگوران، کانی، دوستکوه و خوریات خمیر نیز دو جفته تخته ترال به همراه دو دستگاه تور ترال، ۱۴۶ طاقه تور منو فلامنت و ۵۵۰ متر طناب توقیف کردند.

احسانی افزود: اداوات توقیف شده پس از تشکیل پرونده به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شیلات برای تعیین تکلیف و یا در صورت نیاز به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ
  • بیش از ۱۸۵ هزار قرص غیر مجاز در هندیجان کشف شد
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • کشف محموله قرص غیرمجاز در هندیجان
  • ۱۱ صیاد غیرمجاز حلوا سفید در آب‌های قشم دستگیر شدند
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند