Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:19:11 GMT

پهپادی که با یک بار شارژ ۲۰ ساعت پرواز می کند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۶۰۰۳

پهپادی که با یک بار شارژ ۲۰ ساعت پرواز می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاوفاکتوری، پهپاد یادشده مجهز به تجهیزات و امکانات متنوعی برای کنترل و نظارت و گشت زنی و جمع آوری اطلاعات از محیط اطراف است.

هدایت این پهپاد توسط دو نفر صورت می گیرد و تجهیزات راه اندازی و هدایت آن بر روی یک وانت کوچک نصب شده و قابل حمل و نقل است. مونتاژ این پهپاد نیز در عرض کمتر از یک ساعت صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم پرتاب قابل حمل و سیستم چتر نجات این پهپاد هم هدایت راحت و ایمن آن را ممکن می کند.

یک نقطه قوت این پهپاد موتور برقی دارای سیستم گرم و سرد کننده اختصاصی است که باعث می شود این پهپاد حتی بتواند در سرمای زیر صفر و در گرمای کشنده ( از منفی ۲۵ درجه تا مثبت ۵۰ درجه) هم ماموریت های گشت زنی خود را انجام دهد. تعویض اجزای آسیب دیده موتور پهپاد یادشده هم با توجه به طراحی ماژولار آن ساده است. کم سرو صدا بودن موتور هم استفاده از آن برای گشت زنی های مخفی را تسهیل می کند.

این پهپاد که در دارای دوربین دید در شب هم هست می تواند اطلاعات را با سرعت ۱۲ مگابیت در ثانیه به مرکز فرماندهی منتقل کند. پهپاد یادشده می تواند تا حداکثر ۳۰۰۰ متر در آسمان اوج بگیرد. قابلیت زوم چهار دوربین این پهپاد از ۱۵ ایکس تا ۳۰ ایکس در نوسان است. حداکثر سرعت این پهپاد ۳۲ متر در ثانیه است.

کد خبر 4444498

منبع: مهر

کلیدواژه: پهپاد دوربین دوربین نظارتی اربعین ۹۷ نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات اینترنت اربعین 97 شرکت دانش بنیان فناوری فضایی فناوری نانو گوگل گوشی هوشمند محمد جواد آذری جهرمی موبایل نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • (ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان
  • تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان + ویدئو
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد