Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@17:47:06 GMT

مثلث خطرناک کاشیماآنتلرز مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۶۱۷۸

مثلث خطرناک کاشیماآنتلرز مقابل پرسپولیس

برای دومین سال متوالی نماینده ای از جی لیگ ژاپن یک پای فینال لیگ قهرمانان لقب گرفت تا امیدها برای حفظ این جام در سرزمین سامورایی ها افزایش پیدا کند. فصل قبل اوراواردز موفق شد در تقابلی نزدیک جام را از دست الهلال عربستان برباید و حالا بعد از یک سال کاشیما امیدوار است این جام را از شهر اوراوا به کاشیما بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، برای رسیدن به جام قهرمانی تیم ژاپنی باید این بار از سد قهرمان ایران بگذرد، از همین رو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند روز تا تقابل آنتلرز با پرسپولیس نگاهی به بازیکنان کلیدی این تیم ژاپنی در این فصل از رقابت ها انداخت و مدعی شد تکیه بر این مثلث باعث شد تا طرفداران کاشیما برای اولین بار صعود به فینال رقابت های آسیایی را تجربه کنند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان کاشیما آنتلرز و پرسپولیس ۳ بازیکن کلیدی کاشیما آنتلرز در پست های مختلف را به این شرح معرفی کرد.

کئون سون تائه(دروازه بان – کره جنوبی)

گلر کره‌ای با فینال لیگ قهرمانان آسیا غریبه نیست، چون به همراه چونبوک موتورز در سال‌های ۲۰۰۶ همین طور ۲۰۱۶ در آن حضور داشت و اتفاقا دو بار جام را بالای سر برده است. این بازیکن در سال ۲۰۱۷ به تیم کاشیما آنتلرز پیوست. دروازه بان کره‌ای به همراه باشگاه جدیدش می‌خواهد تاریخ سازی کند و به عنوان اولین بازیکنی باشد که ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان کسب کرده است. این دروازه بان ۳۴ ساله با وجود پا به سن گذاشتن اما کاملا از لحاظ جسمی آماده نشان داد و کمک زیادی را به تیم کاشیما آنتلرز در طول مسابقات برای رسیدن به فینال داشت. کاشیما که اولین حضور خود در فینال را تجربه می‌کند، امیداور است از تجربه دروازه بان خود در این فینال استفاده و به اولین قهرمانی خود در آسیا برسد.

یوما سوزوکی(مهاجم – ژاپن)

سوزوکی ۲۲ ساله نامش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۶ مطرح شد، جایی که کاشیما به فینال رسید اما مقابل رئال مادرید شکست خورد. از آن زمان این بازیکن جوان به یکی از سلاح‌های تیم ژاپنی تبدیل شد. اگرچه او در این مسابقات برای تیم تنها ۲ گل به ثمر رسانده، اما نمی‌توان نقش کلیدی اش در تیم را نادیده گرفت. مسلما انگیزه ها و شور جوانی این ستاره که قصد دارد یکی از مردان منتخب تیم ملی ژاپن در جام ملت های آسیا باشد می تواند از نظر فنی به ساختار تهاجمی کاشیما مقابل دژ دفاعی پرسپولیس ایران قدرت بیشتری ببخشد.

سرجینیو(مهاجم – برزیل)

قبل از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمتر کسی از قاره آسیا اسم سرجینیو مهاجم ۲۳ ساله برزیلی کاشیما آنتلرز را شنیده بود.خرید جدید آنتلرز که با قراردادی قرضی و 900 هزار یورویی از سانتوس برزیل راهی جی لیگ شد حالا می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند جایی که نمی‌توان از حضور او چشم پوشی کرد. سرجینهو از مرحله یک چهارم نهایی به کاشیما با زدن ۴ گل متوالی در چهار بازی کمک کرد تا اولین فینال در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. رکوردی جالب توجه که باعث شد تا کامبک این تیم در شهر سوون کره کامل شود. سرجینهو می‌تواند تهدید بزرگی برای دروازه‌های رقیبان باشد از همین رو اگر مهاجم برزیلی تعداد گل های خود در فینال این فصل را افزایش دهد، جای تعجب نخواهد داشت.

 

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است