Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر یوسف نژاد، نایب رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات محمد جواد جمالی ( یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی) درباره معاف شدن فدراسیون فوتبال از اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی بیان کرد: مگر قانون ابهام دارد؟ من اظهارات جمالی را نخواندم اما قانون صراحت، وجاهت و شفافیت دارد و به طور کامل مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری به فدراسیون فوتبال ندارم و هرنهادی که عمومی باشد و به هر نحوی از بودجه عمومی استفاده کند، مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است.

او افزود: فدراسیون های ورزشی جزء نهادهای عمومی محسوب می شوند و افراد بازنشسته باید بروند. فدراسیون فوتبال به نحوی درحال استفاده از بودجه عمومی دولت است و جزء این قانون محسوب می شود. برای مثال چرا این کمک به شرکت دیگری تعلق نمی گیرد؟

گفتنی است، روز گذشته محمد جواد جمالی، یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگویی بیان کرد که پس از تصویب قانون بازنشستگی در مجلس، به شرایط فدراسیون فوتبال تأکید ویژه‌ای داشتیم، زیرا فیفا با هیچ کشوری شوخی ندارد و ما هم معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم که با واکنش علی اصغر یوسف نژاد، نایب رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همراه بود.

بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: قانون منع به کار گیری بازنشستگان را اجرا کرده ایم اسبقیان: سرپرستان فدراسیون‌های مشمول قانون بازنشستگان تا قبل از ۲۴ آبان معرفی می‌شوند / تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد نعمتی: با ناقضان قانون بازنشستگی برخورد قانونی می‌شود

انتهای پیام/

اظهارات یوسف نژاد درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود

علی رضایی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به جزئیات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و اخذ مالیات از ۴ دارایی مسکن، طلا، ارز و خودرو بیان کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در طی سال‌های اخیر مردم با آن روبرو بوده، شکل گیری بازار سفته بازی است؛ این بازار باعث شده تا قیمت برخی از دارایی‌ها از جمله ارز، طلا ،مسکن و خودرو به دلیل ورود به بازار سفته بازی، افزایش پیدا کرده و آثار تورمی آن به شدت بر معیشت مردم اثر منفی گذارد.

وی تاکید کرد: برای اینکه این موضوع برطرف شده و مشکلات در این بخش از جلوی راه برداشته شود، موضوع بحث مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سفته بازی و سوداگری بیان کرد: مفاد این طرح و قانون هیچ ارتباطی با آحاد مردم ندارد. بنده این موضوع را به صراحت اعلام می‌کنم که اساس این مالیات، بر رویکرد سفته بازی و سوداگری است و حتی یک درصد مردم هم شامل این قانون نخواهند شد.

رضایی با بیان اینکه مجوز معاملات خودرو و واحدهای مسکونی اساساً به تعداد اعضای خانوار در قانون داده شده و خانوارها می توانند در کوتاه و بلند مدت معاملات خودشان را انجام دهند، گفت: اساساً مردم ما مشمول این قانون نخواهند شد؛ حتی بنده باید به این نکته اشاره کنم که متمکنین جامعه هم مشمول این قانون نمی‌شوند. این در حالی است که این قشر از جامعه حتی به تعداد فرزندان خودشان خودرو و ملک در اختیار دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مالیات بر سوداگری و سفته بازی اساساً به توده‌های مردم و حتی متمکنین هم اصابت نمی‌کند و فقط بازار سفته بازی، دلالی و سوداگری را زیر ذره‌بین قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود