Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@04:54:39 GMT

عکس/ پزشکان جهادی در مسیر پیاده روی اربعین

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۶۲۹۲

قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام برای چهارمین سال متوالی توفیق خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را در زمینه های بهداشت و درمان دارد .

به گزارش مشرق، سازماندهی این نیروهای متخصص بدین صورت می باشد که  در فاصله یک ماه مانده به اربعین، طی فراخوانی، از نیروهای درمانی داوطلب (اعم از پزشک، پیراپزشک، پرستار، فیزیوتراپ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) برای خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌ شود.
امسال نیز تعداد ۱۰۰ نفر از دواطلبان حوزه درمانی به عنوان خادمان جهادی اربعین حسینی در رشته های پزشکی ،پرستاری ،داروسازی ،فوریت های پرشکی به کشور عراق اعزام شدند .
همچنین پزشکان و نیروهای درمانی داوطلب درمانی در طول مسیر پیاده روی همراه  زائران از نجف به کربلا به مدت ۴ روز متوالی  حرکت نمودند و در قالب گروههای ۵ نفره با به همراه داشتن کوله های مجهز پزشکی و  نصب پرچم‌هایی روی کوله‌هایشان که روی آن به 3 زبان فارسی،‌ عربی وانگلیسی اعلام شده آن‌ها عضو گروه پزشکی هستند، به طور سیار در  خدمت زائرانی هستند که به‌دلیل خستگی نمی‌توانند خود را به پایگاه‌های پزشکی برسانند.
 

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین اربعین حسینیه زائران اربعین کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند

سید علی مرعشی، اظهار کرد: شرایط جدیدی در ارتباط با کاهش عوامل اجرایی حج ایجاد شده است به همین دلیل امسال نسبت به سال گذشته از جمله عوامل بهداشت و درمانی کاهش پیدا کرده است و ما نسبت به سال گذشته ۴۵ نیروی مان کمتر شده اند.

او تصریح کرد: دستورالعمل معاینات پزشکی امسال تغییراتی کرده که بر اساس آن معاینات انجام می‌گیرد. کمیسیون‌های استانی و مرکزی مثل سال قبل است و دستورالعمل سعودی هم تغییر زیادی نسبت به سال قبل نکرده و تغییرات جزئی از نظر زمان ارسال دارو و ثبت دارو و مشخصات در سامانه الکترونیک سعودی وجود دارد.

مرعشی بیان کرد: امسال نسبت به سال قبل بارگذاری مدارک داریم یعنی  پزشک ما باید تصویر ترجمه شده مدرک پزشکی خود را در سیستم سعودی بارگذاری کند و تایید شود تا اجازه کار در آنجا به او داده شود.در مجموع ۳۸۰ پزشک حاضر خواهند شد.

او گفت: ظرفیت کم شده چه در مورد سازمان حج و زیارت و چه در هیئت پزشکی زیرا بتوانیم شرایط و فرصت  را برای  زائران فراهم کنیم تا بیشتر اعزام شوند. بر حسب شهرهایی که کاروان دارند پزشک از همان شهر انتخاب شده است. امیدوارم اتفاق خاصی با وجود این تعداد پزشک نیفتد. با همین تعداد می توانیم خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • هوش مصنوعی چقدر در پزشکی قابل اعتماد است؟
  • مبلغ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش تعرفه‌های پزشکی
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند