Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@22:20:09 GMT

خواص شگفت انگیز جوشانده پوست انار

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۹۶۳۱۸

خواص شگفت انگیز جوشانده پوست انار

رکنا: جوشانده پوست انار در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

فصل پاییز رسیده و کم کم حضور انار در بازار Store میوه احساس می شود. انار میوه ای است که باز گذشته تا به کنون خواص بسیاری را برایش گفته اند. این بار صحبت از خواص بی نظیر جوشانده پوست انار می باشد.

بعضی از میوه ها دارای پوست هایی سرشار از خواص بی نظیر هستند که انار ازاین میوه ها مستثنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا سوال می شود که آیا خواص بی نظیر جوشانده پوست انار را می دانید؟! اگر پاسخ منفی استبه شما توصیه می کنیم همراه ما باشید و با خواص جوشانده پوست انار آشنا شوید تا بتوانید بسیاری از دردها و بیماری های خود را در خانه و به صورت طبیعی درمان کنید.

۱- آب جوشانده پوست انار را بنوشید. قابض و مقوی است، برای معالجه اسهال ساده و اسهالی که از مسمومیت باشد و اسهال خونی و کنترل سلسله البول مفید است، قند ادرار را کم و خون را تصفیه می ‌نماید، از خونریزی‌ ها خصوصا خونریزی رحم جلوگیری می‌ کند.پوست انار

۲- کوبیده خشک پوست انار را به اندازه چهار گرم با آب گرم مخلوط کنید و بخورید. کرم‌های معده و روده را دفع می‌ کند.

۳- مزمزه با آب جوشانده پوست انار برای تقویت لثه مفید است، از خونروی پس از کشیدن دندان جلوگیری می ‌کند.

۴- یک تکه از پوست انار را بصورت یک سکه کوچک قیچی کنید بعد سفیدی و پیه روی آن را بتراشید تا نازک شود و یک ساعت روی آبسه دندان بگذارید و بعد عوض کنید و این عمل را تکرار کنید تا سرباز کند.

۵- آب جوشانده پوست انار را با گلنار ساییده مخلوط کرده و روزی شش بار قرقره کنید خونریزی گلو را بند می‌ آورد.

۶- پاشیدن گرد کوبیده خشک پوست انار برای خشک کردن زخم شانکر ساده مصرف می‌ شود.

۷- پوست انار را نرم بسایید و شب ها به وسیله پنبه در دهانه رحم قرار دهید. ترشحات غیر طبیعی را متوقف می‌ سازد و به عنوان شستشو برای التیام بواسیر و رفع ترشحات سفید یا لوکوره‌آ مفید است.

۸- در آب جوشانده پوست انار بنشینید برای قطع کردن سیلان مفرط، ترشحات عادت ماهیانه و همچنین در مواردی که مقعد بیرون آمده باشد و همچنین درمان بواسیر مفید است.

۹- پوست انار را با جفت مساوی بسایید و روی پنبه بریزید و هر شب ضماد کنید. فیستول یا بواسیر را درمان می‌ کند.

۱۰- پوست انار را بجوشانید و روزی چند باز با آن دهان شویی کنید آفت و زخم دهان را برطرف می سازد.

طرز خشک کردن پوست انار

تنها از پوست انار ارگانیک استفاده شود.

پوست انار راتکه کنید و در سینی جدا از هم پهن کنید و زیر آفتاب قرار دهید تا پوست سفت شود و رطوبت خود را از دست بدهد.

پس از این که کاملا خشک شد، پوست را در یک پلاستیک یا ظرف دردار بریزید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دختر 8 ساله را می شناسید؟ از 5 مهرماه از او خبری نیست +عکس 2 سلفی توسط مسافران هواپیما قبل از مرگ + عکس های عجیب کتایون ریاحی در راهپیمایی اربعین / اشتباه بزرگ رسانه های عراق + عکس جنجالی در رستوران های یزد آهو و گوزن کباب می کنند! / یک فاجعه + سند لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! فلج شدن دکتری که شاید در مرگ فاطمه و هانیه مقصر باشد ! نامه تند آزاده نامداری به مدیر شبکه 3/دور دور شماست مبارکتون باشه! حضور امام زمان در برنامه حالا خورشید! + فیلم 2 برادر یک دزد را کشتند و باید اعدام شوند! / در تهران رخ داد فیلمی از وحشت مسافران هواپیمای مرگ قبل از سقوط / 118 نفر جان باختند ! قتل پسر دایی به خاطر جوجه کباب سیزده بدر + عکس زیر تخت قایم شده بودم که برادر فهیمه من را دید! اعتراف 2 برادر تهرانی به قتل در اقامتگاه غیر مجاز مسافران در مشهد پلنگ های ایرانی به ارتفاعات طالقان رسیدند + عکس کمیاب و زیبا دستگیری مرد مرده خوار + عکس مدیر شرکت با شوهرم بی غیرتم طرح دوستی ریخت تا با من همخوابی کند ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا انتقام وحشتناک یک مادر از پسر 13 ساله بی حیایش

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store دندان پوست درمان شگفت انگیز خون بیماری پوست انار عکس ایران قتل دستگیر شد اتهام زندگی جوان دختر رسانه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار