Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز ، قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام برای چهارمین سال متوالی توفیق خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را در زمینه های بهداشت و درمان دارد .

سازماندهی این نیروهای متخصص بدین صورت می باشد که در فاصله یک ماه مانده به اربعین، طی فراخوانی، از نیروهای درمانی داوطلب (اعم از پزشک، پیراپزشک، پرستار، فیزیوتراپ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) برای خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌ شود.

امسال نیز تعداد ۱۰۰ نفر از دواطلبان حوزه درمانی به عنوان خادمان جهادی اربعین حسینی در رشته های پزشکی ،پرستاری ،داروسازی ،فوریت های پرشکی به کشور عراق اعزام شدند .

همچنین پزشکان و نیروهای درمانی داوطلب درمانی در طول مسیر پیاده روی همراه زائران از نجف به کربلا به مدت ۴ روز متوالی حرکت نمودند و در قالب گروههای ۵ نفره با به همراه داشتن کوله های مجهز پزشکی و نصب پرچم‌هایی روی کوله‌هایشان که روی آن به 3 زبان فارسی،‌ عربی و

انگلیسی اعلام شده آن‌ها عضو گروه پزشکی هستند، به طور سیار در خدمت زائرانی هستند که به‌دلیل خستگی نمی‌توانند خود را به پایگاه‌های پزشکی برسانند.

همچنین تمهیدات اولیه برای استقرار یک مرکز ثابت در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زوار تا پایان روز اربعین اندیشیده شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امام رضا بهداشت و درمان عراق پیاده روی کربلا خدمت رسانی امام رضا بهداشت و درمان پرستار خدمت رسانی کربلا پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، آنروا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان تجاوزات ۲۱۰ روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون ۱۰ هزار زن فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۹ هزار نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از شهادت ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی در غزه از آغاز جنگ علیه غزه خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6095598 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود