Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه امید قادری مدیر کل بهزیستی کرمانشاه در تشریح این خبر اعلام کرد: با عنایت دولت به مبحث کمک به نیازمندان و مباحث موضوعی هدفمندی یارانه‌ها مقرر شده است که کلیه افرادی که در نوبت دریافت مستمری از سازمان حمایتی همانند بهزیستی بوده اند و یا تا کنون مستمری دریافت نمی‌کرده اند بتوانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قادری به ثبت نام بیش از پانزده هزار نفر در سامانه‌ی ثبت نامی این طرح خبر داد و گفت: در حال حاضر سامانه ثبت نام متقاضیان همچنان باز است و ما در حال انجام کار‌های اولیه آن هستیم و به احتمال زیاد تا دو ماه آینده مستمری در نظر گرفته شده برای این افراد به حساب‌های آن‌ها واریز خواهد شد.
در ادامه مدیر کل بهزیستی افزود: افردای که به هر دلیلی نیازمند بوده اند و تا کنون موفق نشده اند تحت حمایت مالی قرار بگیرند با دستور العمل جدید و با توجه به امکانات موجود در مباحث حمایتی که در تعریف سازمانی آمده است میتوانند با مراجعه به دفاتر بهزیستی شهرستان‌های تابعه از مزایای این طرح بهرمند شوند. وی در پایان افرادی را که مشمول این طرح می‌شوند را افراد دارای معلولیت، زنان بی سرپرست و یا بد سرپرست، کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست، از کار افتادگان و سالخوردگان کم در آمد معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه بهزیستی مددجویان بهزیستی حمایتی مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی گفت: تاکنون ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات فطره عام و سادات، کفارات عمد و غیرعمد روزه داران به کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که ارقام پرداختی به سازمان بهزیستی و موسسات خیریه نیز در روز‌های آتی به آن اضافه می‌شود که پیش بینی می‌شود این رقم به بیش از ۷ میلیارد تومان برسد.
مجموع زکات فطره روزه داران استان در سال گذشته از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و موسسات خیریه ۵ میلیارد تومان بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند
  • پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • برای ساماندهی کودکان کار بیش از ۲۰ دستگاه باید همکاری کنند
  • گزارش دهی رئیس سازمان بهزیستی به شورا فردا
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد
  • وقتی عطر توانمندی زنان در زندگی آنها می‌پیچید