Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین از برگزاری ۱۵۵ عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل خبر داد. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد افشار ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین به مناسبت هفته پدافند غیرعامل که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: 8 آبان ماه روز پدافند غیرعامل بوده و در این زمینه برنامه‌های مختلفی به منظور فرهنگ‌سازی پدافند در جامعه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پدافند غیرعامل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد بوده که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین ادامه داد: در مقابل شیوه‌های پیچیده توطئه‌ دشمنان باید با سیاست‌های علمی، دقیقو به روز مقابله شود در حالی که اگر توسعه پدافند غیرعامل مطلوب نباشد، دچار آسیب‌های جدی خواهیم شد.

افشار با بیان اینکه توسعه بدون توجه به اصول پدافند می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد، گفت: فناوری فرصت‌ها و تهدیدات بسیاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد این مهم در حالی بوده که دشمن از فکر حمله نظامی بیرون آمده و به دنبال تهدیدات جدید هستند.

وی افزود: امروز آمریکا به دنبال تهدید ترکیبی است به این صورت که تلاش می‌کند در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ضربه وارد کند و در این زمینه فضای مجازی را به ابزاری برای اعمال تهدیدات تبدیل کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین تصریح کرد: عملیات روانی، گسترش تهدیدات اقتصادی، ایجاد جو مسموم عمومی از اهداف دشمنان است که در قالب شبکه‌های اجتماعی و فضای دیداری به نمایش می‌گذارد.

افشار بیان کرد: امروز وزارت خزانه‌داری مسئول جنگ آمریکا با ایران شده در حالی که قرار دادن اطلاعات در اختیار دشمنان تبعات بسیاری در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد کوتاه مدت دشمن فشار حداکثری برای ایجاد مذاکره و راهبرد بلندمدت ایجاد آشوب‌ها و فشارهای مضاعف در داخل کشور به منظور تغییر رویه نظام جمهوری اسلامی است که خوشبختانه یا همگرایی بین مردم و مسئولان دشمنان به اهداف خود دست نخواهند یافت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین  گفت: شعار امسال هفته پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی  بوده که 155 عنوان برنامه در این هفته برگزار خواهد شد.

افشار تصریح کرد:  سال گذشته 53 دوره آموزشی 92 هزار نفر-ساعت، 48 رزمایش، 14 همایش در هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

وی بیان کرد: پیوست های پدافند غیرعامل در طرح‌ها در دستور کار بوده و سال گذشته چندین طرح با این پیوست اجرا شدند؛ همچنین سال گذشته مرکز رصد و پایش در استان ایجاد شد که رخدادهای سایبری را کنترل و پایش می‌کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: برگزاری دوره‌های مختلف بازآموزی، دوره‌های آموزشی برای دستگاه‌ها، 
همایش شناسایی و فرکانس‌یابی پالش‌های غیرمجاز، زنگ پدافند غیرعامل در مدارس و در مجموع برگزاری 20 همایش با موضوعات مختلف از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین

سید علی موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: جشنواره راویان غدیر با موضوع مدح و منقبت حضرت علی (ع) و واقعه تاریخی غدیر منتشر شد.

وی افزود: قالب آثار این جشنواره مداحی، شعرخوانی و سرود است و دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال مخاطب آن هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ خرداد ماه امسال تعیین شده است و زمان برگزاری آیین اختتامیه نیز چهارم تیر خواهد بود.

موسوی گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و فضایل حضرت علی (ع)، فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آثار خود را در پیام‌رسان شاد به شماره ۰۹۹۱۹۷۲۷۵۱۳ ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: مدت زمان فیلم حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد و مشخصات فردی در آن قید شود، فیلم‌برداری به صورت افقی، در نمای باز و بدون حرکت دوربین انجام شود و آثار هم باید با فرمت mp ۴ و حداکثر حجم ۱۶ مگابایت باشد.

به گفته موسوی، در بخش شعرخوانی نیز شرکت کنندگان می‌توانند آثار شاعران مطرح کشور را به صورت دکلمه اجرا و برای جشنواره بفرستند. در این بخش شرکت کنندگان باید اثر را از حفظ داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: اجرای سرود باید به صورت زنده، در گروه‌های جداگانه دختر و پسر حداکثر با ۱۵ نفر انجام شود و حضور از هر دو پایه سنی در گروه سرود امکان‌پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود