Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از حضور محمد اسلا‌می در وزارت راه ‌‌و شهرسازی، گزینه‌های‌ جدیدی برای استاندار مازندران‌ مطرح شده است. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اگرچه تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند اما استانداری مازندران با حرکت دقیقه نودی رئیس جمهوری و انتصاب محمد اسلامی به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی از این قائله مستثنی ‌دانست تا اما و اگرهای جدیدی در ماندن یا رفتن استاندار مازندران بر سر زبان ها جاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با رای اعتماد 151 نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی به اسلامی، دیگر او استاندار مازندران نیست و در واپسین روزهای مانده به اولین سال حضورش در استان مازندران، ‌ساختمان استانداری را به مقصد وزارت راه و شهرسازی ترک کرد.

البته همزمان با انتصاب محمداسلامی در منصب و مسئولیت سرپرستی وزارت راه و شهرسازی از سوی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، او در ابلاغی تمشیت امور استانداری را به احمد(مجید) حسین‌زادگان واگذار کرد تا اختلالی در امور جاری استان روی ندهد اما این اقدام او نیز سبب شد تا گمانه‌زنی‌هایی درباره بومی‌گزینی در استانداری مازندران مطرح و پس از یکسال از ترک بیست‌و‌دومین استاندار مازندران اکنون بعد از 24 ماه نام احمد(مجید) حسین‌زادگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان استاندار در محافل سیاسی، علمی و اجتماعی استان بر سر زبان ها جاری شود.

احمد حسین زادگان

‌احمد حسین‌زادگان‌ ‌تولد‌ ساری است‌. وی‌ کارشناسی  ارشد  در رشته علوم سیاسی  گرایش مسائل ایران از دانشگاه تهران و کارشناسی  علوم سیاسی از دانشگاه تهران است.

‌‌مشاور سازمان همیاری شهرداری های مازندران، عضو موسس موسسه آموزش عالی و غیر انتفاعی پیوند مازندران، فرماندار ساری، قائم مقام مرکزو مدیرکل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان مازندران، نماینده استاندار در شورای هیئت هفت نفره استان مازندران، عضو ستاد عالی برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام جهانی و جام بین المللی تختی، عضو شورای راه اندازی بورس منطقه ای مازندران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام ارتباطات  لیگ برتر کشور، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوژن لیگ دسته یک سراسری کشور، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مازیران لیگ دسته دو سراسری کشور، فرماندار نوشهر، عضو هیئت رئیسه فدراسیون اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، معاونت اداره کل بهزیستی مازندارن، مشاور امور شهرستانهای اداره کل بهزیستی مازندران، رئیس هیئت ورزش های رزمی استان مازندران، ریاست اداره بهزیستی شهرستان  ساری، ریاست اداره بهزیستی شهرستان بهشهر، مسئول آموزشها ی طولانی  مدت مرکزآموزش مدیریت دولتی منطقه شمال کشور، مدرس مرکز آموزش مدیریت دولتی منطقه شمال کشور و تدریس در چندین رشته‌های تاریخ، حقوق اساسی و ریشه‌های انقلاب از دیگر فعالیت‌های وی نام برده می‌شود.

مناف هاشمی‌

سید مناف هاشمی متولد سال 1346 در ملرد هزارجریب نکاست‌ و استاد دانشگاه و سیاستمدار ایرانی است و تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس در انستیتوی کارولینسکا سوئد در رشتهٔ شهرسازی به پایان رساند و موفق به اخذ گواهینامهٔ دکتری از این دانشگاه شد. وی پیش از این معاونت توسعه و پشتیبانی و جانشینی وزارت ورزش و جوانان را برعهده داشت.

هاشمی در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران مسئولیت‌هایی مانند معاونت برنامه‌ریزی و توسعهٔ شهری، قائم مقام معاونت خدمات شهری، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر دوش داشته است؛ و با روی کار آمدن حسن روحانی به معاونت وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و پس از استعفای محمود گودرزی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد.

وی در دولت اصلاحات مدیرکل دفتر برنامه و بودجهٔ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود. سید مناف هاشمی همچنین برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران از سمت خود در وزارت ورزش و جوانان استعفا داد و اکنون به عنوان استاندار گلستان ‌مشغول فعالیت است.

سعید ناجی

سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز از دیگر نام‌هایی است که این روزها بیشتر بر سر زبان‌ها جاری است.
وی دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل (علوم سیاسی) بوده و فرماندار شهریار، فرماندار بهارستان، معاون پژوهشی اداره کل آموزشی استانداری تهران، رئیس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تهران و معاون فرمانداری اسلامشهر از سوابق شغلی وی است.

انتهای پیام/ش

R41358/P4001/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۹۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر کشور به مازندران

دریافت 12 MB

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح سه شنبه در بدو ورود به ساری با اظهار این که استاندار قبلی با تمام تلاش در استان مشغول خدمت بودند، افزود: به دلایل و درخواست حسینی پور قرار شد در جای دیگری از حضور ایشان استفاده شود.

وی با عنوان این که یوسف نوری به عنوان استاندار جدید معرفی می‌شود، افزود: وی از فرهیختگان و پرتلاش، مجرب و خبره هستند.

کد خبر 6086195

دیگر خبرها

  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • سفر وزیر کشور به مازندران
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند